Når det kommer til laks, tror jeg at jeg aldri kommer til å like det. Uansett alder![]()
Er nok enig med deg[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når det kommer til laks, tror jeg at jeg aldri kommer til å like det. Uansett alder![]()
Æsj da! Lykke til med hele jobben!Fikk svar idag....det er skabb[emoji13]
Når jeg er ferdig hos frisør må jeg rett hjem for å vaske everything og mye må fryses[emoji20] så må hele familien smøres inn i kveld... Jippi...
Ja sant det. Var jeg og mannenFor en selv ja. Men når barn og mann skal ha, blir det litt dyrt her i hus. Kjøpte meg en pastasalat med purre og kylling i dag da. Fornøyd jeg da![]()
Det gjør han. Ba ham sende meg en gyldig oppsigelse, så får vi ta det derfra..
Hvordan gikk samtalen?![]()
Koselig daJa sant det. Var jeg og mannen![]()
Så braMakan til oppførsel?![emoji15]
Samtalen gikk bra, han trives godt og er flink på skolen[emoji2]
Mhm lurt. Her får minste av oss eller rester etter brorenKoselig daKjøper middag som deles mellom unga vi da
Normalt. De liker det samme
Det må eldste helst her også. Men jeg spiser bare halv porsjon. Så om noen trenger påfyll kan de få av meg littMhm lurt. Her får minste av oss eller rester etter broreneldste må ha voksenposjon så da koster det brått mer
Ah hihiDet må eldste helst her også. Men jeg spiser bare halv porsjon. Så om noen trenger påfyll kan de få av meg littNormalt tar minste en forrett [emoji14]
Nja. Ca 1 gang annenhver uke. Gjerne oftere om jeg er helt ødelagt i hodet og mannen ikke orker lage noe [emoji14]Ah hihispiser dere mye ute?
Da stikker jeg å spiser litt![]()
Relativt ofte det i grunnNja. Ca 1 gang annenhver uke. Gjerne oftere om jeg er helt ødelagt i hodet og mannen ikke orker lage noe [emoji14]
Det stemmerble ny bukse og jakke på meg gitt og litt nytt til han også
![]()
Åhh til hvem? Deg selv?Jeg var på øyrane og kjøpte bergans bukse og jakke! Var 30% på det, men fikk det til 50% [emoji1319] fantastisk [emoji173]
Skal ikje det, men hørtes moro ut![emoji1][emoji1]
Det er tøffe tak[emoji20] det vet jeg alt om!
Har han kuttet medisin?
Ja. Blir nok oftere enn vi burde. Men varierer veldig. Innimellom blir det gjerne en gang i mnd også. Spørs veldig [emoji14]Relativt ofte det i grunn![]()
Var visst ikke feil mail. Mi og søskenbarnet hadde visst ikke hørt helt etter sist gang og ville ikke gjøre det de skulle. Dermed blir de kasta ut med en gang. For gud forby de skal få en sjanse til.
Så da må unga som kan svømme under vann og hoppe fra kant og elsker å bade, tilbake ett nivå plutselig. Nevnte jeg at de har kun fått skryt av trenerne? For det har de. Og syns virkelig at de burde si ifra til oss når vi sto der på mandag da om barna hadde tulla til litt. For da kunne vi sagt til alvorsord til de også evnt.
Har skrevet i mailen det også at det kunne de sagt til oss personlig på mandag. De sto i garderoben med oss jo. Skal de da ha hvalmerket tilbake også da mon tro? For om unga må tilbake dit, så fortjente de de jo egentlig ikke. Om rett skal være rett liksom.
Kult når de har sagt til barna at de var for gode for hval, også kaster de de tilbake dit.
Å så gøy. Hus? Leilighet? Mer info takk! [emoji1][emoji39]
Hmm si det. Noe som dere ca . Ganske ofte sier folk Hehe koser oss med det viJa. Blir nok oftere enn vi burde. Men varierer veldig. Innimellom blir det gjerne en gang i mnd også. Spørs veldig [emoji14]
Dere da?