Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Gir ikke opp før tiden går fra oss, altså. Bare å skravle i vei!Tredje hadde vært supert haha.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gir ikke opp før tiden går fra oss, altså. Bare å skravle i vei!Tredje hadde vært supert haha.![]()
Ja! Må prøve i alle fall!Gøy med femteplass da! Men vi klarer bedre jenter [emoji2]
Legger inn en kommentar her for å skravle litt![]()
Det skal vi da klare ;p hahaGøy med femteplass da! Men vi klarer bedre jenter [emoji2]
Hei! Hva gjør du akkurat NÅ?Legger inn en kommentar her for å skravle litt![]()
Og hei på deg, og!DittoHehe, litt morro med denne skravlingen å
![]()
Og hei på deg, og!
Jeg skulle kommet med et kreativt spørsmål, men er så trøtt. Holder på å korne av.
Godt å sove da. Jeg fant frem spill heller ><Hei dujeg har sovet en liten stund jeg! Var helt utslitt etter jobb! Nå sover vesla og jeg skal prøve å strikke litt!
God natt! Hvile nå, så nytt kjør i morgen!
Når du skrev så hadde jeg sikkert lagt meg, men nå er jeg på vei til jobbHei! Hva gjør du akkurat NÅ?
God morgen! Var fantastisk herlig å få sove [emoji106]God natt til deg også!
Hehe, kjekt å sove litt da!Når du skrev så hadde jeg sikkert lagt meg, men nå er jeg på vei til jobb![]()
![]()
God morgen! Var fantastisk herlig å få sove [emoji106]
Høres ut som en koselig morgen!God morgen!! Så bra du har fått sove!!
Her styra vesla lenge i natt, men sovna heldigvis igjen på morgenkvisten! Så etter litt sen levering i bhg skal jeg nå slappe av litt med en kopp te, strikking og fødeavdelingen fra i går![]()
Høres ut som en koselig morgen!
Jeg har ikke stått opp enda. Ligger i senga og trykker.. Men.. 6% igjen så BØR stå opp. Dessuten er jeg og lillebror sulten..
Veldig veldig digg. Jeg er ikke noe morgenmenneske, og som gravid nå, er hele dagen ødelagt om jeg må stå opp tidlig, og ikke får sove igjen.Så deilig å kunne ligge lenge da!!husker ikke sist jeg kunne ligge lenge!! Håpet jeg kunne det til helga nå, men skal visst på hytta til svigers og føler jeg ikke kan ligge hele dagen når vi er der!
Du for ha en fin dag på jobbNår du skrev så hadde jeg sikkert lagt meg, men nå er jeg på vei til jobb![]()
![]()