♫ Skravletråd Mars ♫

Kjoledamen ligger i Stavanger. Så har ofte vært og kikka [emoji39] Har en del kjoler derifra. Mye fint når jeg var litt større også. Men må oppdatere nå. Har lyst på cupcakekjolen i 50 tallsstil fra flosskatt nå da [emoji14]
Vi må få se bilde!!!

Goood morgen :D
Her våknet vi til masse snø i dag :rolleyes: Og jeg har en del planer i dag, men nå vil jeg ikke ut av leiligheten:p

Greit når det blir så nærme. Så gøy å få erfaringer med fjøs og gård når man er liten :)
Greit at hun flyttet i nærheten da ja. Ikke lett når man ikke kjører bil
Kjempe. Hu fikk ei uke uten internett og sånt. Sunt det også. Å være der inne har jeg majoriteten av gode minner :)

De var de eneste fastboende der inne. Så hu kunne ikke vært alene der. Greit å ha slekt rundt døra :)

Goood morgen :D
Her våknet vi til masse snø i dag :rolleyes: Og jeg har en del planer i dag, men nå vil jeg ikke ut av leiligheten:p
Hahaha [emoji23] Liker du ikke snø?

Her ble speideren forandra til akedag. De skulle ha førstehjelp egentlig. Men drit i det. Det var jo snø liksom [emoji23]

Hahaha. Heldig du. Jeg ble kjefta på hele svangerskapet. Jeg og mannen hadde kun vært sammen 1 mnd når jeg fant det ut.

Så hver gang kjefta hu. For ung. For liten. For tidlig. Ikke gift. For en synd. Blablabla.

Hu skifta om når babyen var født da [emoji14]

Mens min 6 år eldre bror fikk bare godord på å få slektsnavnet videre [emoji23][emoji23][emoji23] De var også sammen en mnd før hu ble gravid. Men han var jo mann [emoji85]
Jeg forventet den reaksjonen. Så fikk mamma til å si det til de :p Men de var bare positiv fra dag 1. Utrolig nok.

Mens pappa og min stemor var mer sånn. Men med engang hun var født gikk det over, heldigvis.

Hvorfor er det anderledes for menn? Er så teit det.

Hahaha [emoji23] Liker du ikke snø?

Her ble speideren forandra til akedag. De skulle ha førstehjelp egentlig. Men drit i det. Det var jo snø liksom [emoji23]
Hahaha. Joo egentlig. Har gått å ventet på snøen lenge.:p Men etter største fikk stått på ski i helgen var jeg egentlig fornøyd å så frem til vår. Haha. Men største er super happy da. Men er ikke noe gøy med vogn og snø.

Hahaha, mye gøyere å ake enn førstehjelp da. Skjønner de godt.

Kjempe. Hu fikk ei uke uten internett og sånt. Sunt det også. Å være der inne har jeg majoriteten av gode minner :)

De var de eneste fastboende der inne. Så hu kunne ikke vært alene der. Greit å ha slekt rundt døra :)
Ja det har de hvertfall godt av. Utrolig hvor tidlig de blir avhengig av nett. Største vil ha med seg nettbrett en natt til besteforeldrene. Men da sitter jeg foten ned :p

Jeg forventet den reaksjonen. Så fikk mamma til å si det til de [emoji14] Men de var bare positiv fra dag 1. Utrolig nok.

Mens pappa og min stemor var mer sånn. Men med engang hun var født gikk det over, heldigvis.

Hvorfor er det anderledes for menn? Er så teit det.
Gammel generasjon. Min storesøster ble også kjefta på. [emoji14]

Er visst bare gutter som fører navnet videre [emoji14]

Hahaha. Joo egentlig. Har gått å ventet på snøen lenge.:p Men etter største fikk stått på ski i helgen var jeg egentlig fornøyd å så frem til vår. Haha. Men største er super happy da. Men er ikke noe gøy med vogn og snø.

Hahaha, mye gøyere å ake enn førstehjelp da. Skjønner de godt.
De må nesten benytte seg når de først har fått snø. Men greit for meg. De skal en plass som er rett ved svigermor. Får besøke hu i dag også jeg da :D

Ja det har de hvertfall godt av. Utrolig hvor tidlig de blir avhengig av nett. Største vil ha med seg nettbrett en natt til besteforeldrene. Men da sitter jeg foten ned :p
Haha usj ja. Farmora har lasta ned så masse på sitt hu. Så de sitter å spiller minecraft på hver sin der oppe innimellom. I går gjorde ikke minste det. Da bygde de ikeabord. Som de ikke forsto hvordan. Så jeg bygde ikeabordet heter det vel

God morgen. Her stod vi opp 0545 i dag. Aaaltfor tidlig [emoji14]

Noe spennende på timeplanen?
Jeg skal innom og hente korrigert sykemld og så til jobb for å levere denne. Spent på hva sjefen har å si i dag, siden han tydeligvis mener han ikke har noe jobb til meg lengre [emoji14]

Jeg skal innom og hente korrigert sykemld og så til jobb for å levere denne. Spent på hva sjefen har å si i dag, siden han tydeligvis mener han ikke har noe jobb til meg lengre [emoji14]
Det var tidlig ja :o Før 6 burde ikke være lov [emoji23] Har hu en lur på dagen da så du kan også?

Her skjer lite i dag. Lagt meg i senga. Har fri i dag. Unga er gått til skolen nå :)

Må vel handle senere også skal minste på speideren da. Men ellers en fin og rolig dag :)

Lykke til hos den "koselige" sjefen din. Been there, done that [emoji85]

Det var tidlig ja :o Før 6 burde ikke være lov [emoji23] Har hu en lur på dagen da så du kan også?

Her skjer lite i dag. Lagt meg i senga. Har fri i dag. Unga er gått til skolen nå :)

Må vel handle senere også skal minste på speideren da. Men ellers en fin og rolig dag :)

Lykke til hos den "koselige" sjefen din. Been there, done that [emoji85]

Det jeg har sagt og. Etter 6 er liksom greit [emoji14] hehe

Hun skal være i bhg litt, så sånn sett kan jeg slappe av. Bare at jeg må ordne diverse ting [emoji14]

Så deilig med fri da:) hvordan går det i den nye jobben?

Takk, det trenger jeg. Spent på om han klarer å komme med noe saklig [emoji14]
Vært der en gang tidligere og, med forrige arbeidsgiver. Er bare slitsomt for huet egentlig.

Det jeg har sagt og. Etter 6 er liksom greit [emoji14] hehe

Hun skal være i bhg litt, så sånn sett kan jeg slappe av. Bare at jeg må ordne diverse ting [emoji14]

Så deilig med fri da:) hvordan går det i den nye jobben?

Takk, det trenger jeg. Spent på om han klarer å komme med noe saklig [emoji14]
Vært der en gang tidligere og, med forrige arbeidsgiver. Er bare slitsomt for huet egentlig.
En rask powernap da, evnt etter ærendene. For å få hodet litt på plass igjen. Skjønner godt det blir mye for hodet [emoji169] Får håpe det går bedre enn man tror. Overrasker en heller den positive veien.

Sto opp samtidlig med meg du da ;)

Lykke til hos legen og sjefen.

Back
Topp