Nattbleie?

Bruker libero natten iallefall. Remableiene er så breie at det er litt dumt om den er for løst på om natten

Ja det er nok ikke en nødvendighet. Vi skyller for at ikke våtposen skal lukte så kraftig urin når jeg åpner den bare. Og med bæsjen føler jeg liksom bare jeg "må" haha. Er jo så mye i dem, føles galt å bare kaste alt i maskinen :angelic:

Kan bli litt sterk ammoniakklukt ja. Om ikke å klemme på posen [emoji23]
Men morsmelkbæsjen vaskes ut altså. [emoji6]

De gangene jeg har brukt tøy (tester enda, men de jeg har er litt for store rundt låra) så har dey gått fint å vaske bleiene i maskin uten å vaske bort bæsjen først [emoji14] har ikke merket noen rester i maskina xD

Kan bli litt sterk ammoniakklukt ja. Om ikke å klemme på posen [emoji23]
Men morsmelkbæsjen vaskes ut altså. [emoji6]
De gangene jeg har brukt tøy (tester enda, men de jeg har er litt for store rundt låra) så har dey gått fint å vaske bleiene i maskin uten å vaske bort bæsjen først [emoji14] har ikke merket noen rester i maskina xD

Ser ut som jeg bare kan droppe å skylle om natten i alle fall, vet ikke helt om jeg tørr la alt være hele døgnet:angelic: så skal jeg følge nøye med maskinen om det ligger bæsj-rester (haha æsj!) igjen etter vask!

Vasker dere på 60 eller 95? Jeg vasker på 60 til vanlig og stripper dem rundt en gang i mnd, er dette for lite eller for mye eller..?
Jeg bare spør i vei her jeg. Fint å høre fra andre med erfaringer

Ser ut som jeg bare kan droppe å skylle om natten i alle fall, vet ikke helt om jeg tørr la alt være hele døgnet:angelic: så skal jeg følge nøye med maskinen om det ligger bæsj-rester (haha æsj!) igjen etter vask!

Vasker dere på 60 eller 95? Jeg vasker på 60 til vanlig og stripper dem rundt en gang i mnd, er dette for lite eller for mye eller..?

Ble som regel 60 grader ja, husker ikke hvor ofte jeg strippet.

Tror det viktigste er at maskinen ikke er for full for å få ut bæsjen, ikke at det ikke er for mye bæsj liksom. :p

Jeg er en superfersk tøybleier [emoji14] men jeg vasker de på 60 grader med andre klær som håndklee osv. Først har jeg de i et skylleprogram, så hiver jeg inn andre ting slik at maskina blir full og vasker på 60. Ikke brukt de nok til å strippe de enda.. og må ærlig si jeg ikke vet helt hvordan [emoji85] må nok google det, haha

Jeg er en superfersk tøybleier [emoji14] men jeg vasker de på 60 grader med andre klær som håndklee osv. Først har jeg de i et skylleprogram, så hiver jeg inn andre ting slik at maskina blir full og vasker på 60. Ikke brukt de nok til å strippe de enda.. og må ærlig si jeg ikke vet helt hvordan [emoji85] må nok google det, haha
Vasker sammen med håndklær og kluter jeg også, like greit !
Måtte nok Google jeg også da jeg strippet. For alt jeg vet kan det hende jeg gjorde det helt feil:dead: Brukte natron og eddik mener jeg, men husker ikke helt hva som skulle hvor i farten

Bruker enten rema sine eller lilego, bruker samme på dagen og kvelden. Men må si liker lilego bedre

Vi bruker Totsbots onesize tøybleie om natten :) holder hele natten foreløpig!

Vasker dem på 60 sammen med stellekluter og håndklær. :)

Mannen skifter alltid på natta. Skjønner ikke at han gidder haha... Jeg lar det stå til. Det lekker jo ikke :)

Vi bruker Totsbots onesize tøybleie om natten :) holder hele natten foreløpig!

Vasker dem på 60 sammen med stellekluter og håndklær. :)
Vurderte å kjøpe Totsbots, men endte opp med Bumgenius fordi jeg har hørt så mye bra om dem. Håper dem også holder hele natten :)

Vasker sammen med håndklær og kluter jeg også, like greit !
Måtte nok Google jeg også da jeg strippet. For alt jeg vet kan det hende jeg gjorde det helt feil:dead: Brukte natron og eddik mener jeg, men husker ikke helt hva som skulle hvor i farten

Natron som vaskemiddel og eddik som skyllemiddel, og så vasker man gjerne på max temperatur. :p

Back
Topp