Nattbleie?

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Har dere ett bleiemerke for hele døgnet, eller har dere en favoritt som kun brukes på natta?

Vi bruker libero hele døgnet. Bleia holder hele natta (fra kl 23-8). Men lillegutt bæsjer som regel bare på morgenen når vi står opp, så vi er heldige sånn.

Vi har brukt libero, men er over på rema fast. De holder hele natta gjennom, begge deler. Testet coop sine nå, de kommer vi ikke til å bruke om nettene mer...

Bruker enten libero touch eller lillego sine, synes begge holder bra :) Det hender jo at det blir vått, men da e det MYE tiss.

Vi bruker Coop sine all day, all night [emoji111]holder hele natta på vår som tisser mye (!!), men vi må som regel bytte bæsjebleie [emoji5]

Godt å se at dere bruker samme bleie døgnet rundt. Har liksom lest at noen bruker en type på dagen og en annen på natta, og lurte på om jeg hadde gått glipp av noe [emoji6]
Her bruker vi Rema akkurat nå, men kommer nok til å gå tilbake til LilleGo igjen da passformen var bedre og jeg syntes bleia virket mykere. Handler alt annet på Kiwi også, så da gidder jeg liksom ikke dra innom Rema bare for bleiene [emoji12]

Libero touch hele døgnet. Han tisser mye og har enda ikke hatt lekkasje :) Kun hatt to bæsjeuhell så jeg er fornøyd :)

Vi bruker Libero hele døgnet. Aldri opplevd at han har vært våt igjennom, selv om vi ikke skifter bleie på natta[emoji4]

Vi har brukt libero, men er over på rema fast. De holder hele natta gjennom, begge deler. Testet coop sine nå, de kommer vi ikke til å bruke om nettene mer...
Hah, jeg fekk en bleiekake med coop bleier i babyshower.. nettopp kvitt dem nå. Bare mulig å bruke på dagen på grunn av akkurat det at dem ikke holder.
Men er kjempefornøyd med rema sine jeg også [emoji3]

Hah, jeg fekk en bleiekake med coop bleier i babyshower.. nettopp kvitt dem nå. Bare mulig å bruke på dagen på grunn av akkurat det at dem ikke holder.
Men er kjempefornøyd med rema sine jeg også [emoji3]

Å neii... jeg fikk av libero, var fornøyd med dem. :) str 2 er jo ikke så dyrt heller, litt håpløst at de ikke kunne spandere på en bedre bleiekake[emoji39]

Vi liker ikke passformen til coop sine heller. Lillemann er jo slank, men det blir trangt rundt lårene fordi vi må stranme sånn til for at det ikke skal være helt løst rundt. Mangler liksom elastikk rundt livet. Og så eser de så voldsomt ut når de blir våte, klumpete liksom. Men skal klare å bruke dem opp på dagtid, så blir det rema om natta. :p

Jeg har en stortisser og fortsatt til gode å finne noen som holder hele natten.
Vi bruker tøybleier om dagen og det holder neeesten hele natten også.
Har prøvd rema, pampers og libero touch.
Bruker nå libero touch om natta fordi det er enklere for å kunne bytte i senga. Slipper stå opp på det alt for lyse badet å skylle tøybleie når jeg helst vil såve :angelic:

Nå har vi bestilt noen andre typer formsydde og noen ekstra tykke innlegg i håp om at det skal holde hele natten (tøybleier). Skal komme i posten i morgen - er spent!

Bruker formsydde tøybleier :)
Hvilke bruker du? Vi har brukt popolini med frotté innlegg og det har ikke holdt :/

Hvilke bruker du? Vi har brukt popolini med frotté innlegg og det har ikke holdt :/

Vi bruker popolini som vi booster med feks geffen quick newborn, og har pulcover utenpå :) Fungerer fint her, men setter på bleien kl 22 og bytter igjen ca kl 06 (og sover noen timer til). Må nok over på bedre saker på sikt, men fungerer ihvertfall nå :) Hadde en BabyBeehinds nights formsydd i str s som holdt mye mer, men den har mini vokst ut fra.

Jeg har en stortisser og fortsatt til gode å finne noen som holder hele natten.
Vi bruker tøybleier om dagen og det holder neeesten hele natten også.
Har prøvd rema, pampers og libero touch.
Bruker nå libero touch om natta fordi det er enklere for å kunne bytte i senga. Slipper stå opp på det alt for lyse badet å skylle tøybleie når jeg helst vil såve :angelic:

Nå har vi bestilt noen andre typer formsydde og noen ekstra tykke innlegg i håp om at det skal holde hele natten (tøybleier). Skal komme i posten i morgen - er spent!

Skyller du dem? Vi gjorde aldri det med tøybleiene i begynnelsen, selv ikke med bæsj i.

Skyller du dem? Vi gjorde aldri det med tøybleiene i begynnelsen, selv ikke med bæsj i.

Ja det er nok ikke en nødvendighet. Vi skyller for at ikke våtposen skal lukte så kraftig urin når jeg åpner den bare. Og med bæsjen føler jeg liksom bare jeg "må" haha. Er jo så mye i dem, føles galt å bare kaste alt i maskinen :angelic:

Vi bruker popolini som vi booster med feks geffen quick newborn, og har pulcover utenpå :) Fungerer fint her, men setter på bleien kl 22 og bytter igjen ca kl 06 (og sover noen timer til). Må nok over på bedre saker på sikt, men fungerer ihvertfall nå :) Hadde en BabyBeehinds nights formsydd i str s som holdt mye mer, men den har mini vokst ut fra.
Vi bruker ullbukse om natten, føler PUL blir så tett (selv om dem kansje holder litt bedre i lengden?). Skal prøve meg på flere innlegg inni i natt og se om det blir bedre frem til vi får posten i morgen :)

Vi er rimelig ny på dette med tøy. Er mitt første barn og selv om vi har brukt tøy fra dag 1 så er det jo fortsatt bare snakk om 7 uker..

Back
Topp