Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hah, jeg fekk en bleiekake med coop bleier i babyshower.. nettopp kvitt dem nå. Bare mulig å bruke på dagen på grunn av akkurat det at dem ikke holder.Vi har brukt libero, men er over på rema fast. De holder hele natta gjennom, begge deler. Testet coop sine nå, de kommer vi ikke til å bruke om nettene mer...
Hah, jeg fekk en bleiekake med coop bleier i babyshower.. nettopp kvitt dem nå. Bare mulig å bruke på dagen på grunn av akkurat det at dem ikke holder.
Men er kjempefornøyd med rema sine jeg også [emoji3]

Hvilke bruker du? Vi har brukt popolini med frotté innlegg og det har ikke holdt :/Bruker formsydde tøybleier![]()
Hvilke bruker du? Vi har brukt popolini med frotté innlegg og det har ikke holdt :/
Jeg har en stortisser og fortsatt til gode å finne noen som holder hele natten.
Vi bruker tøybleier om dagen og det holder neeesten hele natten også.
Har prøvd rema, pampers og libero touch.
Bruker nå libero touch om natta fordi det er enklere for å kunne bytte i senga. Slipper stå opp på det alt for lyse badet å skylle tøybleie når jeg helst vil såve
Nå har vi bestilt noen andre typer formsydde og noen ekstra tykke innlegg i håp om at det skal holde hele natten (tøybleier). Skal komme i posten i morgen - er spent!
Hvilke bruker du? Vi har brukt popolini med frotté innlegg og det har ikke holdt :/
Skyller du dem? Vi gjorde aldri det med tøybleiene i begynnelsen, selv ikke med bæsj i.

Vi bruker ullbukse om natten, føler PUL blir så tett (selv om dem kansje holder litt bedre i lengden?). Skal prøve meg på flere innlegg inni i natt og se om det blir bedre frem til vi får posten i morgenVi bruker popolini som vi booster med feks geffen quick newborn, og har pulcover utenpåFungerer fint her, men setter på bleien kl 22 og bytter igjen ca kl 06 (og sover noen timer til). Må nok over på bedre saker på sikt, men fungerer ihvertfall nå
Hadde en BabyBeehinds nights formsydd i str s som holdt mye mer, men den har mini vokst ut fra.