Nedtelling til TUL

Jeg har vært på en i uke 5, og skal igjen nå på torsdag (da er jeg ca 8 + 3) og etter det blir det hver 3.uke frem til uke 39 :)
Det blir spennende nå på torsdag, for det er da mulig å se om alt er bra så langt. (uke 5 er jo bare for å se om embryoet ligger i livmoren).

Vi skal på privat tul på onsdag, så mindre enn 48 timer til[emoji87] veldig spent og håper alt er som det skal, onsdag er 7+1.

Jeg har vært på en i uke 5, og skal igjen nå på torsdag (da er jeg ca 8 + 3) og etter det blir det hver 3.uke frem til uke 39 :)
Det blir spennende nå på torsdag, for det er da mulig å se om alt er bra så langt. (uke 5 er jo bare for å se om embryoet ligger i livmoren).
Hva ser du egentlig i uke 5?

Jeg var i uke 5, for å se at embryoet var i livmor, siden jeg hadde exu sist. Da så jeg bare gestasjonssekk og en liten antydning til fosteranlegg. Skal tilbake om 6 dager, håper å se litt mer da.

2dager [emoji7]

Heldig dåkker e som kan fære på TUL.. :) har ingen grunn til å bli henvist av legen å her oppe e d langt til privat klinikk :) må nok vente tålmodig på oul [emoji47]

Skal ikke på tul før 9 mai, da er jeg 13 uker. Lovet meg selv sist gang at jeg ikke ville gå for tidlig neste gang - da jeg fikk en kanskje/kanskje ikke beskjed om noe var galt. Det gikk galt senere, men det var mange unødvendig bekymringsfulle uker

Hva ser du egentlig i uke 5?

Som "BienMaja" sier, man ser hvor fosteranlegget har anlagt seg (ex.u eller ikke), at det er fostersekk. Ser at sannsynligheten for en (eller flere) er der, men akkurat det er ikke 100% sikkert siden det kan skjule seg så tidlig hvis det er fler.

Heldig dåkker e som kan fære på TUL.. :) har ingen grunn til å bli henvist av legen å her oppe e d langt til privat klinikk :) må nok vente tålmodig på oul [emoji47]

Heldig og heldig... De fleste får jo TUL for en grunn, som ikke alltid er så stas. Du får se på det sånn at det er du som er heldig, som ikke trenger mer UL en normalen :)

Selv har jeg vært gravid 6 ganger nå, og har et barn. Jeg er på UL hver 3. uke fra uke 5-fødsel, med den redselen det medfølger om det står bra til hver gang eller er det denne gangen vi skal få vite at det ikke går bra. Jeg har stor fare for morkakesvikt, må gå på masse blodfortynnende og er i risikoen for å få blodpropper i hodet (hjerneslag) og lungene.
-Så joda, det er fint å få se på når det går bra, men det er ikke bare stas som er grunnen til at man får TUL (for de av oss som får det for en grunn). :)

Back
Topp