Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det e så sant. Æ har vært veldig heldig me forrige svangerskap å det ser ut til at det her blir likedan. Mange gang når æ læs på forumet om kor vanskelig mange har hatt det både me å bli gravid å i svangerskapet, får æ nesten dårlig samvittighet for at æ har fått det så lett.Heldig og heldig... De fleste får jo TUL for en grunn, som ikke alltid er så stas. Du får se på det sånn at det er du som er heldig, som ikke trenger mer UL en normalen![]()
Selv har jeg vært gravid 6 ganger nå, og har et barn. Jeg er på UL hver 3. uke fra uke 5-fødsel, med den redselen det medfølger om det står bra til hver gang eller er det denne gangen vi skal få vite at det ikke går bra. Jeg har stor fare for morkakesvikt, må gå på masse blodfortynnende og er i risikoen for å få blodpropper i hodet (hjerneslag) og lungene.
-Så joda, det er fint å få se på når det går bra, men det er ikke bare stas som er grunnen til at man får TUL (for de av oss som får det for en grunn).![]()
Det e så sant. Æ har vært veldig heldig me forrige svangerskap å det ser ut til at det her blir likedan. Mange gang når æ læs på forumet om kor vanskelig mange har hatt det både me å bli gravid å i svangerskapet, får æ nesten dårlig samvittighet for at æ har fått det så lett.
Å e veldig glad for at tilbudet om TUL e tilgjengelig for dem som treng det. [emoji173]