♫ Skravletråd Mars ♫

Fort gjort. Jeg tenker seng til kl 22. Vebt å se [emoji87]

Er godt med det kalde ja. Og ksldt og mørkt soverom. Er ett must på det verste
Hahaha. Klarte du det?

Ja lå på rommet, måtte legge fra meg tlf for klarte ikke å se på skjermen mer. Og etter noen paracet så sovnet jeg tilslutt :)

Hahaha. Klarte du det?

Ja lå på rommet, måtte legge fra meg tlf for klarte ikke å se på skjermen mer. Og etter noen paracet så sovnet jeg tilslutt :)
La meg rundt 2230 [emoji85] MEN jeg kikka ikke på tlf når jeg la meg denne gang. Så sovna fort :)

Føler du deg bedre i dag da? Bra du har fått sovet hvertfall og fikk paraceten til slutt :)

La meg rundt 2230 [emoji85] MEN jeg kikka ikke på tlf når jeg la meg denne gang. Så sovna fort :)

Føler du deg bedre i dag da? Bra du har fått sovet hvertfall og fikk paraceten til slutt :)
Ikke verst. Tror den telefonen stjeler mye søvn altså :p

Ja nå er det litt bedre, kom seg litt etter paracet og fikk kastet opp litt. Lenge siden jeg har hatt så vondt i hodet. Har ikke savnet det.
Men ligger godt i, i dag og.

Ikke verst. Tror den telefonen stjeler mye søvn altså [emoji14]

Ja nå er det litt bedre, kom seg litt etter paracet og fikk kastet opp litt. Lenge siden jeg har hatt så vondt i hodet. Har ikke savnet det.
Men ligger godt i, i dag og.
Den gjør nok det ja. Slem tlf [emoji56]

Uff da. Hørtes forjævlig ut :( Håper du blir bedre snart [emoji169]

Ha en fin dag [emoji1] Her regner det som vanlig

Nå er det inn på jobb :) Lydløs med dere [emoji23]

Har alle skravlerene forsvunnet til gruppene sine?? Ja, det kan man jo forstå. I går ble det nemlig skrevet REKORDMANGE innlegg på forumet. Det får meg faktisk til å tro at vi kan klare 20 000 innlegg på en dag denne uken... :D

Back
Topp