Det er detDeilig med ekstra penger da[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detDeilig med ekstra penger da[emoji2]
Good morgenDa har jeg stemt i dag også
God morgen. Sovet som en stein! Burde vært litt lengre morgen. Har vi skrudd klokka tilbake? Eller er det snart? [emoji23]
Jeg også. God morgenGod morgen
Trøtt jeg
Hahaha. Klarte du det?Fort gjort. Jeg tenker seng til kl 22. Vebt å se [emoji87]
Er godt med det kalde ja. Og ksldt og mørkt soverom. Er ett must på det verste
La meg rundt 2230 [emoji85] MEN jeg kikka ikke på tlf når jeg la meg denne gang. Så sovna fortHahaha. Klarte du det?
Ja lå på rommet, måtte legge fra meg tlf for klarte ikke å se på skjermen mer. Og etter noen paracet så sovnet jeg tilslutt![]()
Ikke verst. Tror den telefonen stjeler mye søvn altsåLa meg rundt 2230 [emoji85] MEN jeg kikka ikke på tlf når jeg la meg denne gang. Så sovna fort
Føler du deg bedre i dag da? Bra du har fått sovet hvertfall og fikk paraceten til slutt![]()
Hehe. Det syntes jeg ogNå kan mannen få rydde litt
![]()
Den gjør nok det ja. Slem tlf [emoji56]Ikke verst. Tror den telefonen stjeler mye søvn altså [emoji14]
Ja nå er det litt bedre, kom seg litt etter paracet og fikk kastet opp litt. Lenge siden jeg har hatt så vondt i hodet. Har ikke savnet det.
Men ligger godt i, i dag og.
Bestilte denne [emoji7] Råfin i virkeligheten.![]()
Også denne pluss i svart [emoji7]
![]()
Vurderer å bestille litt klær fra Cubus. 40% på alle klær i morgen.....
Innså mens jeg spiste litt at jeg har hatt 8 måltid i dag [emoji23][emoji33]
Betalt regninger å nå er jeg i seng
Kjente det [emoji7]Blir nok en ny favoritt. Må jo ha den i grønn, rød og blå også vel? [emoji39]Lekre klær![emoji7]
Har denne buksa selv, nydelig å ha på!
Haha ja. Mem spiser fast frokost. Og får 4 måltid på jobb. Så 5 måltid bare før kl 1400 jo [emoji23]Haha[emoji23] sulten da!
Ja, den tlf altså. At den ikke skjønner at nå er det sove tidDen gjør nok det ja. Slem tlf [emoji56]
Uff da. Hørtes forjævlig utHåper du blir bedre snart [emoji169]
Hadde vært det om han hadde giddet å ryddetGenial fordeling![emoji1][emoji1]