>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Kjekt daDet får jeg
Skal henge i hockeyhallen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt daDet får jeg
Skal henge i hockeyhallen
La alle seg? [emoji23][emoji87]
"All by my seeeelf" nynne videre [emoji85]
I know! Fikk akutt behov for å se Bridget Jones dagbok en jeg [emoji23][emoji23]Fader. Nå fikk jeg den på hjernen[emoji85]
All by myself
Don't want to be, all by myself anymore
All by myself
Don't want to live, all by myself anymore[emoji16][emoji16]
I know! Fikk akutt behov for å se Bridget Jones dagbok en jeg [emoji23][emoji23]
Har ikke det. Har lova å se den med ei venninne. Men hu har ikke sett 1 og 2 enda [emoji33] Altså. Ærlig talt. Hva slags jente har ikke sett de? [emoji23][emoji23] Er jo så kjekke. Så gleder meg til å se den siste ja![emoji85] har du sett den nyeste?
Den var jo bare så fin[emoji7][emoji7][emoji7]
Var litt godt med det kalde. Men klarer ikke slappe av, og så må jeg inn her og sjekke litt, selv om ikke akkurat det hjelper. Jeg er håpløsHåper det hjelper litt hvertfall [emoji169]
Har ikke det. Har lova å se den med ei venninne. Men hu har ikke sett 1 og 2 enda [emoji33] Altså. Ærlig talt. Hva slags jente har ikke sett de? [emoji23][emoji23] Er jo så kjekke. Så gleder meg til å se den siste ja!
Ja det er jo sant. Aldri dumt med litt ekstra penger.Godt med penger men så fram til fri også
Hahaha. Hadde det gått ann å svelge de skulle jeg ha tatt en eller 2[emoji23][emoji23] ta en eller 2 baby paraceter du[emoji23][emoji23]
Får håpe mannen er hjemme hos deg med skikkelig drugs nå[emoji6]
Fort gjort. Jeg tenker seng til kl 22. Vebt å se [emoji87]Var litt godt med det kalde. Men klarer ikke slappe av, og så må jeg inn her og sjekke litt, selv om ikke akkurat det hjelper. Jeg er håpløs![]()
Elsker de. Sett 1 og 2 sikkert 50 ganger [emoji23] Ble skikkelig paff når hu sa hu ikke hadde sett de. Så jeg krevde date og vin snarest mulig! [emoji23]Sangen er forresten med der og[emoji23] likte faktisk aller best den siste jeg. Er jo type samme ala Bridget kaos, men med litt mer happy ending[emoji16] akkurat slik jeg liker det.
Men ja, hvem har ikke sett de filmene liksom[emoji33]
Elsker de. Sett 1 og 2 sikkert 50 ganger [emoji23] Ble skikkelig paff når hu sa hu ikke hadde sett de. Så jeg krevde date og vin snarest mulig! [emoji23]
Ikke sant? [emoji7]Det høres skikkelig koselig ut[emoji16]
Er i seng nåSå kjekt daFølte meg litt ensom her jeg altså [emoji23][emoji23] Skal prøve å legge meg rundt 22 i dag da [emoji85]
Norsk? Er så mange nå syns jeg [emoji23]
Vi får seKjekt da![]()
Oj det var mangeInnså mens jeg spiste litt at jeg har hatt 8 måltid i dag [emoji23][emoji33]
Haha ja vet. Men ikke mye i hvert måltid da [emoji39]Oj det var mange
Sove godt. Skru av tv jeg også nå og legge megEr i seng nå