♫ Skravletråd Mars ♫

Fader. Nå fikk jeg den på hjernen[emoji85]

All by myself
Don't want to be, all by myself anymore
All by myself
Don't want to live, all by myself anymore[emoji16][emoji16]
I know! Fikk akutt behov for å se Bridget Jones dagbok en jeg [emoji23][emoji23]

[emoji85] har du sett den nyeste?
Den var jo bare så fin[emoji7][emoji7][emoji7]
Har ikke det. Har lova å se den med ei venninne. Men hu har ikke sett 1 og 2 enda [emoji33] Altså. Ærlig talt. Hva slags jente har ikke sett de? [emoji23][emoji23] Er jo så kjekke. Så gleder meg til å se den siste ja!

Har ikke det. Har lova å se den med ei venninne. Men hu har ikke sett 1 og 2 enda [emoji33] Altså. Ærlig talt. Hva slags jente har ikke sett de? [emoji23][emoji23] Er jo så kjekke. Så gleder meg til å se den siste ja!

Sangen er forresten med der og[emoji23] likte faktisk aller best den siste jeg. Er jo type samme ala Bridget kaos, men med litt mer happy ending[emoji16] akkurat slik jeg liker det.

Men ja, hvem har ikke sett de filmene liksom[emoji33]

Var litt godt med det kalde. Men klarer ikke slappe av, og så må jeg inn her og sjekke litt, selv om ikke akkurat det hjelper. Jeg er håpløs :p
Fort gjort. Jeg tenker seng til kl 22. Vebt å se [emoji87]

Er godt med det kalde ja. Og ksldt og mørkt soverom. Er ett must på det verste

Sangen er forresten med der og[emoji23] likte faktisk aller best den siste jeg. Er jo type samme ala Bridget kaos, men med litt mer happy ending[emoji16] akkurat slik jeg liker det.

Men ja, hvem har ikke sett de filmene liksom[emoji33]
Elsker de. Sett 1 og 2 sikkert 50 ganger [emoji23] Ble skikkelig paff når hu sa hu ikke hadde sett de. Så jeg krevde date og vin snarest mulig! [emoji23]

Innså mens jeg spiste litt at jeg har hatt 8 måltid i dag [emoji23][emoji33]

Back
Topp