God morgen alle sammen!hva gjør dere på i dag?
![]()
God kveld[emoji2]
Vært på jobb idag jeg..du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen!hva gjør dere på i dag?
![]()
Godt det da!tror ikke jeg har tittet innom her mer enn en eller to ganger før [emoji14] jeg er flink til å skravle, men litt vanskelig å henge med
![]()
Snart spist en hel pose med gulerot(knaske røtter). Er så sulten.
Mandager klager magen min alltid på for lite mat
Men heldigvis snart lunch.
Vi må vell skravle ekstra mye vi også denne uken. om ikke havner vi vell langt ned på topp listen?![]()
Nehei. Tror jeg var ganske glad i søvn faktisk [emoji14] Dessuten bråka jeg ikke. Eller masa på mamma. Da visste de jo jeg enda var våken. Poenget var jo å få bli våken [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
De er nå søte også. Og tar jeg ikke helt feil, så var vi sikkert ganske like vi også når vi var små[emoji6]
Var tom for paracet, og nå dunker det sånn at jeg ikke får sove før mannen kommer hjem med. Hurra for hodepine. Huff ikke noe gøy å være plaget med hodet.Stemmer for paracet. Ellers hadde hvertfall mitt hode vært mye verreGod bedring
Neeei! Skjønner ikke hvordan det er mulig. Nesten sånn at jeg lurer på å gå for en baby paracet. Nei daÅnei[emoji31] går ikke an å gå tom for Paracet[emoji33]
Det kan vist se ut som dere må det. Tok litt mere av nå i morgentimene enn jeg hadde regnet med. En gruppe har allerede postet over 900 innlegg siden kl 8![]()
Nei det er for tidligLegge deg?![]()
Kan jeg tenke meg han er. Og sikkert kjempe gøy å være med i speideren![]()
Gleder megBare noen timer igjen, så kan du krype i seng![]()
![]()
Nå skal ungene få så[emoji16]
God kveldGod kveld Kengu[emoji2]
Sliten i hodet. Nå skal det bli godt å dra hjem.
Huff daVar tom for paracet, og nå dunker det sånn at jeg ikke får sove før mannen kommer hjem med. Hurra for hodepine. Huff ikke noe gøy å være plaget med hodet.
Jeg joina denne mnd [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]
Bare tuller altså, men når msn først finner flyten er den grei å holde gitt [emoji14]
God ettermiddag, jenter.
Skjedd noe spennende her i dag?
Skjønner jeg godt. Bål er gøy i alle aldre. Er så kos med skog og bål.Det passer ham helt perfekt med skog, bål og kniv[emoji2]