Nå skal ungene få så[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JobbJobb, og turn med jenta.
Du da?
Takk det sammeGod morgenha en fin dag
![]()
Er på jobbGod morgen alle sammen!hva gjør dere på i dag?
![]()
Det er vanskelig jaGodt det da!tror ikke jeg har tittet innom her mer enn en eller to ganger før [emoji14] jeg er flink til å skravle, men litt vanskelig å henge med
![]()
Gjør på ?Takk det samme
Ja, heldigvis bare 4 uker til terminIkke noe kjekt med å føle seg dårlig.
Men da har du bare 4 uker til termin da?
Oi, det var myeDet kan vist se ut som dere må det. Tok litt mere av nå i morgentimene enn jeg hadde regnet med. En gruppe har allerede postet over 900 innlegg siden kl 8![]()
Da har ikke vår gruppe heller noen sjans [emoji14]Oisanntror våres gruppe kan se langt etter en sjanse til å vinne om det er slik det går [emoji23]
Rart med det, men hverdagen må gå sin gang...Er på jobb
Stilig! Hvor har du kjøpt disse?![]()
Nå skal ungene få så[emoji16]
Så bra!Det er veldig viktig[emoji4]
Jeg har jevnlig oppdateringer via jobb.
Hahaha du gjør det ja ? [emoji23] Min mann begynner å erte/terge. Så ender med jeg helst småkjefter etter han i tlf. Og de i andre enden sitter helt rolig og lurer på når jeg snakker til de da [emoji85]Ja er rart det der. Men jeg er litt sånn selv, med en gang mannen får en tlf så er det alltid noe jeg må spørre om akkurat da![]()
Usj ja! Helt ødelagt i hodet nå. Kvalm også.Sliten i hodet. Nå skal det bli godt å dra hjem.
Nå kan du gjette
Herre måne.. dere har jo skrevet over 8000 innlegg i denne tråden allerede jo! Wooow!
Jeg joina denne mnd [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]Vært litt mer fart og spenning denne måneden[emoji2]
Er det plass til en sjel til her inne?er det noen natteravner som er våkne?
![]()