♫ Skravletråd Mars ♫

Litt bedre. Men slapp noe stor middag. Gjorde det enkelt å slengte en pizza i ovnen. Søstra kjørte så slapp noe stress til svømming. Og eldste kom ut når jeg ringte på hu. Så slapp å stå å snakke i evighet der også. Kveldsmat nå. Så legge de :) Men gleder meg til søvn. Etter litt avslapping. Viktig [emoji14]

Bra migrenemedisinen fungerte for deg! Grusomt med hodepine [emoji13]

Godt du fikk en litt enklere ettermiddag da. Nyt stillheten når ungene er i seng.

Her er det stille[emoji171] lurer på hva jeg skal se på tv[emoji6]

Godt du fikk en litt enklere ettermiddag da. Nyt stillheten når ungene er i seng.

Her er det stille[emoji171] lurer på hva jeg skal se på tv[emoji6]
Jeg skal se opptak av simpsons [emoji23] Også superoppusserne. De begynner om 6 min på tv3. Men har den på opptak også :)

Kanskje jeg skulle sett det jeg også.
Har aldri sett det faktisk;)
Åh. Kjempegøy. Men deles ut på 4 dager på ett hus da :D Men jeg elsker programmet :D

Sitter på kjøkkenet enda da. For 6åringen har tidenes matlyst etter svømming. Skive nr 3 nå :o

Åh. Kjempegøy. Men deles ut på 4 dager på ett hus da :D Men jeg elsker programmet :D

Sitter på kjøkkenet enda da. For 6åringen har tidenes matlyst etter svømming. Skive nr 3 nå :o
Men det er rart det der. En blir veldig sulten av svømming.

Idag var mine små grådig trøtt. Så 8 åringen nesten tryglet om å legge seg halv 8[emoji23]

Men det er rart det der. En blir veldig sulten av svømming.

Idag var mine små grådig trøtt. Så 8 åringen nesten tryglet om å legge seg halv 8[emoji23]
Bare så uvant [emoji14] Hu er normalt småspist [emoji14] Da er man trøtt ja. Når de ber om det selv ! Haha. Normalt prøver de å utsette legging jo [emoji23]

Bare så uvant [emoji14] Hu er normalt småspist [emoji14] Da er man trøtt ja. Når de ber om det selv ! Haha. Normalt prøver de å utsette legging jo [emoji23]

Ja, begge mine er ekspert på å dra ut tiden.
Mamma, jeg tror jeg må spise litt til.
Mamma, vil du at jeg skal rydde rommet?
Mamma, skal jeg hente noe til deg?
Mamma, skal jeg børste håret ditt?

Og den jeg liker aller best.
Mamma? Vet du at du er verdens snilleste mamma? (Og etter den setningen kommer det ofte et ønske om å være lenger våken[emoji23])

God morgen :)

Ser ut til å bli en grei dag her. Litt trøtt og sliten, men kan kun skylde på meg der. Kanskje prøve komme meg i seng før 22 i dag gitt [emoji23]

Stemt på korpset er gjort også.

Ha en fin dag alle sammen og til dere i konkurranse. Good luck! [emoji1]

God kveld[emoji2] håper du har hatt en super dag!

Ja, begge mine er ekspert på å dra ut tiden.
Mamma, jeg tror jeg må spise litt til.
Mamma, vil du at jeg skal rydde rommet?
Mamma, skal jeg hente noe til deg?
Mamma, skal jeg børste håret ditt?

Og den jeg liker aller best.
Mamma? Vet du at du er verdens snilleste mamma? (Og etter den setningen kommer det ofte et ønske om å være lenger våken[emoji23])
Hahaha. Tror du de alle går samme skolegang i det? [emoji23]

Nå la mine seg. Fulgte de i seng.
Men jommen gikk ene ned for måtte ha vann. Og andre etter for å sladre. [emoji23]

Hahaha. Tror du de alle går samme skolegang i det? [emoji23]

Nå la mine seg. Fulgte de i seng.
Men jommen gikk ene ned for måtte ha vann. Og andre etter for å sladre. [emoji23]

[emoji23][emoji23][emoji23]

De er nå søte også. Og tar jeg ikke helt feil, så var vi sikkert ganske like vi også når vi var små[emoji6]

Back
Topp