Leggetid

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Når legger dere barna? Å når våknet de?

Her legges han ca halv 7 :)
Får grøt ca kl 18 :) så er det stell å kos frem til han legges :) blir ca halv 7 :)
Våkner igjen av seg selv mellom halv 7 og halv 8 :)

Mellom 18.30-19.30 kommer helt an på han siden vi lar han styre søvnen samt luren på dagen sover han så lenge han vil/trenger [emoji5]

19:00-19:15 og opp senest 7:30. 2-4 ganger med skrik eller sutring fra leggetid til han står opp [emoji14] håper det roer seg etterhvert :)

Han legger seg nok et sted mellom 19 og 19.30, står da helst opp mellom 6 og 7 :)

Mer og mer sover han i egen seng, men oftest sover han mellom oss fra rundt 00/01 :)

Han legger seg nok et sted mellom 19 og 19.30, står da helst opp mellom 6 og 7 :)

Mer og mer sover han i egen seng, men oftest sover han mellom oss fra rundt 00/01 :)

Ligger han stille da? Har ikke sjangs til å ligge med Torbjørn han er helt vill :p Hehe men kansje det har noe å si at han er vandt med å ligge alene :)

Ligger han stille da? Har ikke sjangs til å ligge med Torbjørn han er helt vill [emoji14] Hehe men kansje det har noe å si at han er vandt med å ligge alene :)
Nja, hvis han sover - ja. Men hvis han først er våken, da baser han mye... ikke bare bare det der

Mellom 18.30 og 19.30. Gjerne det første på hverdager og det siste i helgene.

Vi starter leggerutinen kl.18 så er hun i seng stort sett til kl.18.30. Våkner mellom 6 og 7 en gang, og noen få ganger så sovner hun igjen og sover til 8-8.30. Akkurat det føles som å vinne i lotto :D

Håper du slipper unna Skillebekk [emoji14] jeg fikk blodblemme på leppen for ikke så lenge siden. Godt det ikke var faren det skjedde med. Han hadde levert poden til meg og lagt seg på sofaen i protest

Legges mellom 18.30 og 19.00, men tar ofte litt tid før han sovner. Våkner vanligvis mellom 06.30 og 07.30, men nå i det siste har han prøvd seg på 05.30 [emoji42]

Nei det er det nok ikke :/ men pleier han å sovne kjapt?
Sovner raskere med tiden. Nå legger vi oss sammen, litt kosepupp (kan ikke være mye han får ut), og venter til han sovner. Noen kvelder er han for oppstyrt og bare ruller, da legger jeg ham over i egen seng mens jeg blir liggende på vår. Da tar det stort sett bare noen minutt før han er helt ute :)

Vi starter leggerutinen kl.18 så er hun i seng stort sett til kl.18.30. Våkner mellom 6 og 7 en gang, og noen få ganger så sovner hun igjen og sover til 8-8.30. Akkurat det føles som å vinne i lotto :D
Enig, er helt gull når de sover lenger :)

Håper du slipper unna Skillebekk [emoji14] jeg fikk blodblemme på leppen for ikke så lenge siden. Godt det ikke var faren det skjedde med. Han hadde levert poden til meg og lagt seg på sofaen i protest
Skillebekk?

Her har det hendt at han dunker og sparker litt, men aldri så ille at det blir merker :)

Back
Topp