God morgen SynGod morgenha en fin dag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen SynGod morgenha en fin dag
![]()
Godt det da!tror ikke jeg har tittet innom her mer enn en eller to ganger før [emoji14] jeg er flink til å skravle, men litt vanskelig å henge med
![]()
Tja, kan vel si det sånn [emoji14] hele svangerskapet har egentlig bare vært dritt, så gleder meg til å bli ferdiggodt at dette er sistemann!
![]()
Bra derGod morgen Syn![]()
Hva blir det til lunsj?Snart spist en hel pose med gulerot(knaske røtter). Er så sulten.
Mandager klager magen min alltid på for lite mat
Men heldigvis snart lunch.
Her er alt bra.Bra der?
Ja flyr unna. Jobb her ogHer er alt bra.
Kommet meg på jobb. Deilig å "slappe" av littHelgen har vert hektisk. Helgen forsvinner så raskt når en har mye å gjøre
Du da?
Har med en kotelett etter grilling i helgen. Så blir det knekkebrød tilHva blir det til lunsj?![]()
Hihi kos degHar meg en kotelett etter grilling i helgen. Så blir det knekkebrød til![]()
Kjempe. Neste uke skal minste ha førstehjelp! Godt noen kan det [emoji87] Kanskje jeg får bli med og lære selv. Lenge siden jeg hadde noe slikt
Takk det har jegble litt over 2km gåtur idag. Oooog det ble bekkenet glad for, eller ikke
![]()
Det kan vist se ut som dere må det. Tok litt mere av nå i morgentimene enn jeg hadde regnet med. En gruppe har allerede postet over 900 innlegg siden kl 8Vi må vell skravle ekstra mye vi også denne uken. om ikke havner vi vell langt ned på topp listen?![]()
Det kan vist se ut som dere må det. Tok litt mere av nå i morgentimene enn jeg hadde regnet med. En gruppe har allerede postet over 900 innlegg siden kl 8![]()

oisann..OisannDet kan vist se ut som dere må det. Tok litt mere av nå i morgentimene enn jeg hadde regnet med. En gruppe har allerede postet over 900 innlegg siden kl 8![]()
Ugh, god bedring[emoji4]

Ja er rart det der. Men jeg er litt sånn selv, med en gang mannen får en tlf så er det alltid noe jeg må spørre om akkurat daLike greit. Mine er slik at de er rolige. Helt til noen ringer. Da har de 1000 spm [emoji23]
Kan jeg tenke meg han er. Og sikkert kjempe gøy å være med i speiderenHan er stolt[emoji1][emoji1]
Ja playdate er utrolig koselig!