Det er det jaPerfekt vær for utedag
kos dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det jaPerfekt vær for utedag
kos dere
Gooood morgenGod morgen forresten
Brukte opp kvoten min så fort, at jeg rakk ikke si god morgen![]()
Like greit. Mine er slik at de er rolige. Helt til noen ringer. Da har de 1000 spm [emoji23]Ja altså, hvis de ikke følger med på meg da bruker jeg gjerne tlf raskt [emoji14] Men er vi ute eller på langtur prøver jeg å la den ligge helt, til de er sovnet. Hehe
What? [emoji33] Har ikke lagt på meg da. Men mamma gjorde det. Hu også har fibromyalgi.Den har jeg også gått på. Fungerte ikke for migrenen, men litt på muskelsmertene (fibromyalgi).
Fikk også beskjed om å trappe rolig ned, før jeg kutta den ut.
Også var det så kjempe koselig bivirkning på den med at jeg nærmest gikk opp 2 kg bare av å se på en sjokolade![]()
[emoji23][emoji23]God morgen forresten
Brukte opp kvoten min så fort, at jeg rakk ikke si god morgen![]()
Gikk opp 4 kg på 6 uker. Men mye var nok vann. For det forsvant fort etter at jeg slutta.What? [emoji33] Har ikke lagt på meg da. Men mamma gjorde det. Hu også har fibromyalgi.
Skal ta ei uke om gangen tenker jeg. Var slik jeg trappa opp også![]()
[emoji23][emoji23]
God morgen
Nå må jeg kjøre. Prates senere![]()
Ojsann. Men bra det forsvant fort da [emoji1]Gikk opp 4 kg på 6 uker. Men mye var nok vann. For det forsvant fort etter at jeg slutta.
Like såGod morgenha en fin dag
![]()
TakkLike så![]()
Ikke så mange i dag faktiskTakkplaner for dagen?
OkeiIkke så mange i dag faktiskhadde planer hver dag forrige uke, så kjenner at det blir godt med en rolig dag i dag
du da?
Anderledes? På hvilken måte? Her er jeg sykemeldtOkeitja på jobb nå og veeeeldig rolig oh anderledes vakt i dag
Ikke på selve arbeidsplassen,men annet tjenestestedAnderledes? På hvilken måte? Her er jeg sykemeldtmen neste uke starter permisjon så da satser jeg på at det føles bedre å gå hjemme
![]()
Godt det da!Alltid plass til flere her![]()
Tja, kan vel si det sånn [emoji14] hele svangerskapet har egentlig bare vært dritt, så gleder meg til å bli ferdigIkke på selve arbeidsplassen,men annet tjenestestedåh dårlig forn?