Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarVar på det med med førstemann og skal det nå ogsåVi betalte 2500kr, men nå har det gått opp 500kr. Så nå blir det 3000kr. Får 10 bilder
Var veldig fornøyd med bildene.
Jeg har speilrefleks(fullformat), og forskjellige objektiver og reflektor. Men det skal allikevel mye til å få samme gode resultat som fotografene får. Man må i hvert fall skjønne hvordan ISO, blender og lukkertid fungerer i forhold til hverandre. Og hvordan man bruker lyset riktigBakgrunn er også viktig.
De vil helst at man skal ta bildene innen 10 dager, men dag 4 og 5 er det "min" fotograf foretrekker.
Hvor er dette? Synes det var en god pris!Vi var hos fotograf med første og skal det nå også [emoji4] Det anbefales å ta nyfødtfoto innen barnet er 14 dager gammel. De er da mest rolige og sover mye. Enklere å ta bilde da. Vi har booket time får både magebilder, søskenfoto og nyfødtfoto - totalt to seanser - og skal betale 4800kr. 10 bilder inkl. Fornøyd med den prisen.
Hvor er dette? Synes det var en god pris!![]()
Hvor tidlig bør man bestille? Og må det skje så tidlig som i barnets første uke? Ser for meg at vi ikke er helt klare for å gå til fotograf da
Men man vet jo ikke om man plutselig går 10 dager over termin?
Skjønner! Jeg får veldig lyst til å gjøre det!
Noen som vet om en flink, og ikke for dyr, fotograf i Oslo?