>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Opp å hopp! Jumping jacks og full pakke. *syngemilitærsang!*Er det jeg er redd for. Så må vel bare komme meg opp og ut [emoji14] Meeeen oooorker ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Opp å hopp! Jumping jacks og full pakke. *syngemilitærsang!*Er det jeg er redd for. Så må vel bare komme meg opp og ut [emoji14] Meeeen oooorker ikke.
Grillmat er jo såååå godt!Husker det var 2 naboer som var ute å gikk tur forbi huset vårt i januar. Da sto jeg ute på terrassen å grilla. Jeg så hvor misunnelig de ble når de oppdaga hva jeg holdt på med[emoji23][emoji23]
Det er akkurat det den gjør!Hør hvor sofaen rooooooooooper på deg[emoji13][emoji13][emoji13]
Ja du har rett. I can do it! Om en 5 min tidOpp å hopp! Jumping jacks og full pakke. *syngemilitærsang!*
Nix, fredag er god mat og kjærestekveldKan dere ha 1 ekstra til middag???[emoji16]
Ble brått sulten igjen
Det er akkurat det den gjør!Hvor digg hadde det ikke vært å bare sitte i sofaen, bare en fredagskveld. Går fint det
![]()
Nix, fredag er god mat og kjærestekveld![]()
Kom du deg avgårde for 20 min siden nå da? [emoji123]Ja du har rett. I can do it! Om en 5 min tid![]()
God morgen![]()
Minn meg på det etter jobben [emoji23] Blir så hektisk her på morning med å gjøre oss alle klare![]()
Uff nei. Synd på han til tider. Men han er glad i lønna da [emoji23] Så det gjør det godt igjen da haha
Flinkere enn meg. Men sovna til slutt og sov godt som bare det![]()
God morgen! Ha en strålende dag damer![]()
Har svart deg for tiiiimer siden nå da [emoji14] Du kommer nok dit etterhvert [emoji23]Dette er en påminnelse[emoji1][emoji1]
Absolutt ikke. Syns de ungene blir dyrere jo eldre de blir [emoji23]Hehe, penger er ingen ulempe[emoji23]
Stakkar, det var liteOg der ble mannen utkalt for brøyting [emoji23] Stakkars. Fikk ikke 10 min en gang haha
Ja. Men har tok seg 2 timer tidligere på dagen heldigvis ogsåStakkar, det var lite
JeppKom du deg avgårde for 20 min siden nå da? [emoji123]