Labert oppmøte.
Jeg sitter nå, ikke uventet, i styret. Blir spennende dette her
[emoji85] lett for å havne der gitt
Men du virker engasjert. Så da er det bra at du sitter der[emoji1360]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Labert oppmøte.
Jeg sitter nå, ikke uventet, i styret. Blir spennende dette her
er i senga nåTakk og i like måte når du kommer deg til sengs.
Da har du hvertfall gjort det riktig![]()
De barna altspHysterisk morsomt faktisk å spille mot eldste. Hu blir skikkelig dramaqueen. [emoji73][emoji23]
Smart det jaMao. Helt vanlig.
Tenker som så at da gjør jeg hvertfall så godt jeg kan og fokuserer på det![]()
Veldig trist filmVar den bra?
Hurra for greysBle greys på meg også.. og heldigvis ingen gråting[emoji12]
Gratulerer med dagenOver og ut fra meg også
Hatt en super bursdag da
Ikke kommende mensFøler meg fersk som et brød her, men kan ikke noen hjelpe meg å forstå alle disse prøver-uttrykkene? Som IKM, pp, TR og så videre[emoji848][emoji87]
Takk for detGratulerer med dagenSå bra du har hatt en flott dag.
God natt.
Godt det ikke er bare meg. Nylaga nå så jeg tok en skje allerede. Men må stå litt så er den enda bedre da [emoji14] Mannen rynka på nesen. Han kan lage sin egen om han skal bli kresen gitt.
Ja. Når han vil og må. Som når jeg brakk ankelen og ble liggende i 6 uker på sofaen. Ordna han alt av middager og utenom.
Men ser den at han er sliten. Han er 12 timer på jobb og ofte mer også. Så skjønner godt han ikke orker matlaging [emoji14]
Det er detSå lenge det varer
![]()
Hva gjør dere? Rolig her [emoji85][emoji86][emoji87]
Ja, gråte gjør jeg av så mangt[emoji23] men spørsmålet er om det er en type hikste film. Føler ikke helt for å starte dagen innordne med hovne røde øyner[emoji23][emoji23]
Jeg visste det før jeg gikk. Jeg hadde sagt meg villig til det på spm fra mor til en kompis av eldste, aka valgkomiteen ;-)[emoji85] lett for å havne der gitt
Men du virker engasjert. Så da er det bra at du sitter der[emoji1360]
Veldig braHvordan gikk det??[emoji2]