♫ Skravletråd Mars ♫

Er ikke det alltid 3 for 2 på det :rolleyes:
Syns jeg benytter meg av det hele tiden.
Gruer meg litt til Lille U blir så stor at har ikke lenger skal ha "baby-klær", sånn etter str. 86-92..
Er egentlig ganske vemodig med den siste, er liksom ikke bare første ord, første skritt og slikt men også veldig mye for siste gang..
Jo de har vel noen plagg som er fast hele tiden. Og sikkert ganske ofte hele butikken :p Men bruker aldri klaffe med når jeg handler klær, da er det alltid tilbud uken etter..
Huff ja, husker det var så trist når jeg måtte begynne å kjøpe klær på storebarn avdelingen til eldste. Men så nå når jeg skulle ha str 80, så var det nesten ingen bodyer å finne. Var mest tynne gensre, syntes at det burde vært mer bodyer på litt større baby avdelingen. Syntes alle stadier som er over er trist, siden det er siste. Kan han ikke bare være baby litt til?

Jo de har vel noen plagg som er fast hele tiden. Og sikkert ganske ofte hele butikken :p Men bruker aldri klaffe med når jeg handler klær, da er det alltid tilbud uken etter..
Huff ja, husker det var så trist når jeg måtte begynne å kjøpe klær på storebarn avdelingen til eldste. Men så nå når jeg skulle ha str 80, så var det nesten ingen bodyer å finne. Var mest tynne gensre, syntes at det burde vært mer bodyer på litt større baby avdelingen. Syntes alle stadier som er over er trist, siden det er siste. Kan han ikke bare være baby litt til?
Lille U bruker str. 86 og syns jeg fremdeles finner mange fine bodyer, men er ikke bestandig jeg finner dem i gutteavdelingen

Det syns jeg også.
Ville egentlig gjerne hatt dem tettere, men jeg har aldri hatt 2 bleie barn samtidig og det har vært veldig deilig
Absolutt enig i det siste. Men jeg ville ikke hatt de tettere da [emoji14] Kunne neeesten tenkt meg en til. Men så er det så herlig nå når de er så store da. Er jo blitt mye friere om dagene :) Om jeg starter på nytt nå, er jo helst eldste flytta ut innen babyen hadde blitt noen år. [emoji85]

Back
Topp