ennå litt i sksyene;PÅååh så koselig [emoji169][emoji169]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ennå litt i sksyene;PÅååh så koselig [emoji169][emoji169]
Her var det egentlig helt motsatt.Har 2. Mannen vil ikke ha flere. Så da er det ikke så mye å gjøre[emoji53]
Selv om jeg til tider synes det er grådig urettferdig.
Det vet jeg ikke om jeg hadde klart, men har tid gode en tatovering;PMan skulle tro det [emoji14] Men jeg har duppa tom av mens jeg blir tatovert [emoji23]
Her var det egentlig helt motsatt.
Jeg var fint ferdig etter frøkna, men mannen ville gjerne ha en til, etter en del frem og tilbake ble jeg med på det
Her var det egentlig helt motsatt.
Jeg var fint ferdig etter frøkna, men mannen ville gjerne ha en til, etter en del frem og tilbake ble jeg med på det
Det er 3 år og 3 månederHvor mange år er det mellom 2 og 3?
Det er 3 år og 3 måneder
Selvfølgelig er det det, alle kan endra mening.Mener du det er håp?[emoji23][emoji23]
Føler at jeg ikke tørr å mase for mye heller. Men kjenner ekstra på det når folk rundt oss begynner på nr 3.
Man blir ganske sliten og litt nummen [emoji14]Det vet jeg ikke om jeg hadde klart, men har tid gode en tatovering;P
Forstår jeg godt. Savner det [emoji169]ennå litt i sksyene;P
Min eldste er 10 og det er 4 år og 9 måneder mellom 1 og 2.Minsta mi er 4 nå. Så begynner å bli stor aldersforskjell for å få en liten til.
Guttungen er 9 i august...
Jo de har vel noen plagg som er fast hele tiden. Og sikkert ganske ofte hele butikkenEr ikke det alltid 3 for 2 på det
Syns jeg benytter meg av det hele tiden.
Gruer meg litt til Lille U blir så stor at har ikke lenger skal ha "baby-klær", sånn etter str. 86-92..
Er egentlig ganske vemodig med den siste, er liksom ikke bare første ord, første skritt og slikt men også veldig mye for siste gang..
Er det. Kunne gått i mange timer. Hadde bare lille vært enig.Er så gøy å handle til de små [emoji7]
Har også 4 år og 9 mnd og syns det er helt fantastiskMin eldste er 10 og det er 4 år og 9 måneder mellom 1 og 2.
Tenker at aldersforskjell egentlig ikke har så veldig mye å si
Haha ja. Merkelig hvor mye en kan finne til alle andre enn en selv [emoji56]Er det. Kunne gått i mange timer. Hadde bare lille vært enig.
Ja, er rart det der. Finner aldri noe til meg selv! Men ungene og samboeren, nei da finner jeg så utrolig mye fint.Haha ja. Merkelig hvor mye en kan finne til alle andre enn en selv [emoji56]
Tyyypisk! [emoji13] Og en smule irriterende [emoji23]Ja, er rart det der. Finner aldri noe til meg selv! Men ungene og samboeren, nei da finner jeg så utrolig mye fint.
Lille U bruker str. 86 og syns jeg fremdeles finner mange fine bodyer, men er ikke bestandig jeg finner dem i gutteavdelingenJo de har vel noen plagg som er fast hele tiden. Og sikkert ganske ofte hele butikkenMen bruker aldri klaffe med når jeg handler klær, da er det alltid tilbud uken etter..
Huff ja, husker det var så trist når jeg måtte begynne å kjøpe klær på storebarn avdelingen til eldste. Men så nå når jeg skulle ha str 80, så var det nesten ingen bodyer å finne. Var mest tynne gensre, syntes at det burde vært mer bodyer på litt større baby avdelingen. Syntes alle stadier som er over er trist, siden det er siste. Kan han ikke bare være baby litt til?
Det syns jeg også.Har også 4 år og 9 mnd og syns det er helt fantastiskMi eldste er 11 år da
![]()
Absolutt enig i det siste. Men jeg ville ikke hatt de tettere da [emoji14] Kunne neeesten tenkt meg en til. Men så er det så herlig nå når de er så store da. Er jo blitt mye friere om dageneDet syns jeg også.
Ville egentlig gjerne hatt dem tettere, men jeg har aldri hatt 2 bleie barn samtidig og det har vært veldig deilig