Gratulerer til U
Og gratulerer så masse med dagen til deg[emoji512]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer til U
Ja veldig . Finn. Med eske . Prislapp og alt . Skulle ha 300 PR par og 500 begge
Da var lege timen over og jeg fikk hørte HJERTESLAGENE for første gang siden uke 7 *forelsket*
Ja, er ikke glad i å shoppe til meg selv, men ungene derimot. Da kan jeg gå i timerSå flink du har vært, er så gøy å handle til de små![]()
Er ikke det alltid 3 for 2 på detJa, er ikke glad i å shoppe til meg selv, men ungene derimot. Da kan jeg gå i timerog i dah var det 3 for 2 på alle klær både på newbie og lindex, så skadet ikke at jeg fikk 6 plagg gratis
![]()
Takk. Det har jegHa en fin dag![]()
Er ikke det alltid 3 for 2 på det
Syns jeg benytter meg av det hele tiden.
Gruer meg litt til Lille U blir så stor at har ikke lenger skal ha "baby-klær", sånn etter str. 86-92..
Er egentlig ganske vemodig med den siste, er liksom ikke bare første ord, første skritt og slikt men også veldig mye for siste gang..
Man skulle tro det [emoji14] Men jeg har duppa tom av mens jeg blir tatovert [emoji23]Våkner vel når noen stikker i meg [emoji14]
Hehe, skal du begynne å skravle inne på januar nå da?
I praksis betyr det at jeg prøver at jeg tar en ukes permisjon fra generell![]()
[emoji169]Så koselig å høre[emoji173]
Åååh så koselig [emoji169][emoji169]Da var lege timen over og jeg fikk hørte HJERTESLAGENE for første gang siden uke 7 *forelsket*
Så effektiv du erFerdig å ommøblrre gangen
Ryddet litt på kjøkken
Meen mye igjen
Etterpå må jeg ut å handle
Stakkars Lille U, for en bursdag han har fått.
Jeg måtte hente han i barnehagen siden han hadde fått feber![]()
Så dere er p siste dere også, hadde fått det for meg at dere var på første av en eller annen grunnSkjønner deg veldig godt. Jeg gråt mine modige tårer når det gikk opp for meg etter sistemann at det ikke ble flere "første" ganger.
Rart[emoji12]
Let me know!Gjenstår å se/høre når jeg tar det opp med han.![]()
Usj stakkarsStakkars Lille U, for en bursdag han har fått.
Jeg måtte hente han i barnehagen siden han hadde fått feber![]()
Det fikk de.Stakkars liten. Håper de rakk å gjøre litt stas på han før han måtte dra.
God bedring
Hahaha! Fælt altså! Otrivin er fienden og man skal jo holde fienden nær? [emoji85]Har vert på avvending av nesespray i natt. Så har selv vårt våken mye av tett nese.
Salt vann er min beste venn,,, prøver jeg å si til meg selv. Egentlig hører jeg otrivinen rope[emoji23]
Så dere er p siste dere også, hadde fått det for meg at dere var på første av en eller annen grunn
Er så gøy å handle til de små [emoji7]God dag
Nå er jeg akkurat kommet hjem fra shopping. Var å handlet hele neste størrelse til lille. Greit å få det unna på en dag![]()