♫ Skravletråd Mars ♫

Ja, er ikke glad i å shoppe til meg selv, men ungene derimot. Da kan jeg gå i timer ;) og i dah var det 3 for 2 på alle klær både på newbie og lindex, så skadet ikke at jeg fikk 6 plagg gratis :D
Er ikke det alltid 3 for 2 på det :rolleyes:
Syns jeg benytter meg av det hele tiden.
Gruer meg litt til Lille U blir så stor at har ikke lenger skal ha "baby-klær", sånn etter str. 86-92..
Er egentlig ganske vemodig med den siste, er liksom ikke bare første ord, første skritt og slikt men også veldig mye for siste gang..

Er ikke det alltid 3 for 2 på det :rolleyes:
Syns jeg benytter meg av det hele tiden.
Gruer meg litt til Lille U blir så stor at har ikke lenger skal ha "baby-klær", sånn etter str. 86-92..
Er egentlig ganske vemodig med den siste, er liksom ikke bare første ord, første skritt og slikt men også veldig mye for siste gang..

Skjønner deg veldig godt. Jeg gråt mine modige tårer når det gikk opp for meg etter sistemann at det ikke ble flere "første" ganger.
Rart[emoji12]

Har vert på avvending av nesespray i natt. Så har selv vårt våken mye av tett nese.
Salt vann er min beste venn,,, prøver jeg å si til meg selv. Egentlig hører jeg otrivinen rope[emoji23]
Hahaha! Fælt altså! Otrivin er fienden og man skal jo holde fienden nær? [emoji85]

Back
Topp