Er det, men skal ikke ut å reise neste uke, jippiHørtes slitsomt ut også. Og som noen laaange dager [emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det, men skal ikke ut å reise neste uke, jippiHørtes slitsomt ut også. Og som noen laaange dager [emoji87]
Vet ikkeHva er gale med den?![]()
Så bra. Så da blir det mye mer fred og ro da? [emoji1]Er det, men skal ikke ut å reise neste uke, jippi![]()
Selvfølgelig blir de ikke det.Skjønner godt du er sliten nå ja!! Neste dagene mer rolig ?
Blir fremdeles mye å gjøre på jobb, men bare ikke noen så lange dager.Så bra. Så da blir det mye mer fred og ro da? [emoji1]
Ahh usj da. Lykke tilSelvfølgelig blir de ikke det.
Tenk på all den jobben som ligger å venter på meg på kontoret![]()
Ja, vet du hva isbilen her gjorde da? Jeg fant ei side på fb med isbilen for området og sendte en pm i tillegg til en sms på oppgitt tlf.nr. Fikk aldri svar på sms og facebooksiden ble slettet!![]()
![]()
Aha. Hørtes litt mer avansert ut da ja.
Finne ei venninne å ta med på kino. Alltids kos med barndomsvenninne for en film dere sikkert så i barndommen [emoji14]
Var oppe kl 5 i går, og tok flyet til Trondheim.
Seminar til kl 16:45, tur, middag, sosialisering.
På'n igjen kl 9, fly og var hjemme kl 18:30.
Koste litt på ungene, la de to minste og ukeshandlet.
Nå er jeg sliten
Dette var to dager da..Herlighet for en dag. du har virkelig lov å være sliten.
Men du? Har du ofte så hektiske dager?
Dwt er det ikkeIkke mange timene igjen nå da![]()
Nå skal jeg ta å synke ned i sofaen en liten time. Måtte å trene først. Men nå kjenner jeg at jeg er ganske slitenDa kan du slappe av resten av kvelden med god samvittighet[emoji2]
Lykke til med det. De låser vel på baksiden uansett og ignorerer deg [emoji23]
Greit med avspasering da i det minsteBlir fremdeles mye å gjøre på jobb, men bare ikke noen så lange dager.
Får + tid da som jeg kan avspasere senere![]()
Tror jeg vi alle ha [emoji23][emoji23][emoji23] Har heldigvis funnet mitt udyr i det minste [emoji23][emoji23][emoji23]Ja, den filmen har jeg sett mange ganger opp igjennom[emoji12] husker jeg dagdrømte om at jeg også hadde tekanne og kopp dom kunne snakke[emoji23][emoji23]
Var oppe kl 5 i går, og tok flyet til Trondheim.
Seminar til kl 16:45, tur, middag, sosialisering.
På'n igjen kl 9, fly og var hjemme kl 18:30.
Koste litt på ungene, la de to minste og ukeshandlet.
Nå er jeg sliten
Oisann. Det var ikke noe sørlig til kundeservice

#Husk å si alle må spør remasjefen om sitronfromasj! Kanskje de gir etter [emoji23]Næsj da, maser bare på alle kundene som skal inn igjennom døra.![]()
#Husk å si alle må spør remasjefen om sitronfromasj! Kanskje de gir etter [emoji23]