Åååå 20 min powernap før i dag øsela søvnen min
Å nei så kjipt[emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå 20 min powernap før i dag øsela søvnen min
Er da nok bare det [emoji14] Hva slags trening? Tredemølle, styrke, timer? [emoji1]Så deilig.
Ingenting er bedre enn å våkne før ungene
Idag er det jobb og trening.
Ikke så mye mer.
Drar hjem senere i dagSkal du være der lenge?[emoji4]
Når man våkner av minste som sniker seg ned. Og nå snorker mannen enda verre.
Gøy å sove ja [emoji13]
Kos degJobb og kino
Sov godtBle ikke god natt. Men fått kjøpt otrivin. Så satser på jeg får sove noen timer nå.
Hvilken kino??Jobb og kino
Er da nok bare det [emoji14] Hva slags trening? Tredemølle, styrke, timer? [emoji1]
Sto opp igjen. Jaja noen timers søvn da... Blåser og uler ute.
Mannen var så rolig at man trodde ikke han pusta når jeg la meg. Nå vibrerer hele rommet.
Minste sneik seg ned for å se på nettbrettet.. Hu tok jeg i akten da så. Hu sover igjen nå da.
Nesa renner og full pakke.
Drittnatt. Prøve sove når mannen står opp for å gå på jobb.
Da har man gjort sin daglige plikt. Stemt på korpset [emoji1]
Hørtes ut som god trening da. I vann trener man vel ganske godt hele kroppen?Trener aerobic i vann![]()
Takk. De er hvertfall gått nå [emoji14] Så ligger i senga. Men skal bare (som unga sier) myse litt her inne først [emoji23]God bedring[emoji4]
Håper du får deg en god dupp når mann og barn er ute av huset!
Derfor jeg sier i fra [emoji23]Flink du[emoji2] og takk for påminnelse [emoji12]
Ble det dyrt ?Ja [emoji56] Bare late som ingenting når mannen kommenterer. [emoji23][emoji200]
1600 kr. Så ikke så ille [emoji14] Med toppene og det andre jeg ville ha hadde prisen litt 2000 kr dyrere [emoji14]Ble det dyrt ?![]()
Det er helt utrolig særlig første dagen på fri. Fikk drikker te og våkne før lille mann begynnte å skravle i sengenSå deilig.
Ingenting er bedre enn å våkne før ungene
Idag er det jobb og trening.
Ikke så mye mer.
Hva har dere tenkt å se?Jobb og kino
En gjør det. Helt super trening.Hørtes ut som god trening da. I vann trener man vel ganske godt hele kroppen?
Jeg har kommet for å bli- tror jeg. Kommer nok ikke til å bli like aktiv som tidligere, men jeg har savna dere sånn at jeg må da følge med [emoji6]Rusler og går som vanlig her[emoji12] hektiske dager, men holder hode over vann[emoji6]
Har du kommet for å bli?[emoji173]
Kengu [emoji173]Ååååååh daimen min
Har savnet deg [emoji173][emoji173]
Får hilse på deg jeg daJeg har kommet for å bli- tror jeg. Kommer nok ikke til å bli like aktiv som tidligere, men jeg har savna dere sånn at jeg må da følge med [emoji6]
Ja, hodet må over vann, hvis ikke skal du få låne baderingen til È!