Håper virkelig at det gir seg snart ja. Er helt utslittHuff, så trasigFår håpe det ikke varer tiden ut, for kan ikke tenke meg det er noe godt å gå sånn oppi alt annet
Klem til deg [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig at det gir seg snart ja. Er helt utslittHuff, så trasigFår håpe det ikke varer tiden ut, for kan ikke tenke meg det er noe godt å gå sånn oppi alt annet
Klem til deg [emoji173]
Tusen takk [emoji173] Hun er så absolutt verdt det ja. Gleder meg sånn til hun kommer ut [emoji173]God klem til deg![emoji173] Alt blir verdt det når skatten kommer! Riktig god bedring! Håper du blir bedre snart.
31+6
Var på vekstkontroll i dag. Lille prinsessa har det helt fint og vokser akkurat slik hun skal. Snudd seg med hodet ned har hun også gjort [emoji173]
Jeg har jo vært kjempedårlig i mange uker nå. Kastet opp mye og fått i meg minimalt med næring. Hadde 3+ på ketoner i urinen og legen mente at det kom av dehydrering. Fikk beskjed om å komme til ny kontroll på torsdag og om det var like gale utslag da måtte jeg innlegges for intravenøs væsketilførsel. Føler kvalmen kanskje har vært bittelitt mildere siste 2 dagene og jeg ønsker absolutt ikke innleggelse, så nå har mannen kjøpt inn masse salte kjeks, farris og eplemost så får jeg prøve mitt beste på å få i meg så mye som mulig.
Jo, men har så utrolig lite lyst til å legges inn. Også har mannen bursdag på fredag [emoji173] Men klarte å holde på det jeg fikk i meg i går og fortsetter i dag med godt mot så jeg er optimistiskJeg var jo innlagt litt sist. Det gjorde bare godt å være der et par netter for oppfølging. Ikke vær redd for det![]()
Presset i meg så mye væske og næring som mulig siste dagene og urinprøven i dag var heldigvis fri for ketoner. Har klart å holde på alt av mat noen dager nå så får bare håpe at det fortsetter slik
Tenkte jeg kunne komme med en slik oppdatering som jeg ser flere gjør:
Neste kontroll: Jordmor 27/03 og fødselsforberedende kurs 04/04
Ser at flere skal på fødselsforberedende kurs. Er det et gratis tilbud til gravide eller tar man det privat og betaler selv?
Spennende med oppdatering. Her har jeg også begynt å like frukt. Spesielt meloner som jeg aldri før likteMen fikk beskjed av jordmor om å ikke spise for mange frukt på grunn av sukkerinnhold.
Her er det jordmor som holder kurs og inviterer. Koster 125,- å deltaSer at flere skal på fødselsforberedende kurs. Er det et gratis tilbud til gravide eller tar man det privat og betaler selv?
Spennende med oppdatering. Her har jeg også begynt å like frukt. Spesielt meloner som jeg aldri før likteMen fikk beskjed av jordmor om å ikke spise for mange frukt på grunn av sukkerinnhold.
Det er sant, men er såååå glad i de mammatrusene fra Lindex [emoji14]Truser trenger du nok ikke, da nettingtruse med stort bind nedi er det som sikkert blir brukt[emoji85] men greit å ha liggende da. Tar jo ikke store plassen
Det går heldigvis mye bedre. Bare kastet opp 2 ganger på ei uke nåHvordan går det med den kvalmen forresten?![]()
Det er sant, men er såååå glad i de mammatrusene fra Lindex [emoji14]
Det går heldigvis mye bedre. Bare kastet opp 2 ganger på ei uke nåBekkenet derimot er blitt verre og det begynner å bli alvorlig tungt, men bare 44 dager igjen til termin nå [emoji173] Hvordan går det der da? [emoji4]
34+1
Listefreak som jeg er så har jeg laget en to-do-liste over det som gjenstår. Rart å se hvor liten den listen er nå i forhold til for 2 måneder siden. Nå er snart lillegullet vårt her [emoji173]
- Pusse opp barnerom (stresser ikke med det og blir nok ikke ferdig før ungen er ute, men greit å komme litt i gang da)
- Vaske resten av babyklærne vi har
- Pakke fødebag
- Skrive fødebrev? (Ikke bestemt meg for om jeg skal gjøre det enda)
- Installere bilstol
- Strikke ferdig vognteppe
- Gjøre klar sengen og vuggen til baby
- Fylle i stellekommoden
- Bake litt for å ha i fryseren? Og kanskje lage litt middager som kan fryses? (Ikke førsteprioritet. Får se hva jeg orker)![]()
Off50% sykmeldt og kaster opp hver dag. Kvelder for det meste. Kastet opp ca hele veien. Drittlei! Oul neste uke![]()
OffHåper det snart gir seg!! Blir spennende med OUL da
[emoji173]
Krysser fingrene for at du får vite kjønn [emoji4] Kanskje tilknytningen kommer seg mer etterhvert som du kjenner mer bevegelse og det begynner å vises mer? [emoji173]Ja nå må det gi seg altsåsupertravelt!
Ja kjempespennende!håper virkevirkeviiiirkelig jeg får se kjønn. For jeg trenger noe å knytte meg i. Tenke navn, osv
Vært helt rart denne gangen. Distansert mef helt liksom.
Foreldrene mine fikk vite det først når jeg var 16+6 liksom. Vises ikke at all