♫ Skravletråd Mars ♫

Ops! Ei gul bukse, ei svart bukse, ei svart dressbukse og en grønn bomberjakke havna plutselig i handlekurven....

Neste mnd tar jeg den grønne buksa og 3-4 topper. Og ett par sko [emoji23]

Ops! Ei gul bukse, ei svart bukse, ei svart dressbukse og en grønn bomberjakke havna plutselig i handlekurven....

Neste mnd tar jeg den grønne buksa og 3-4 topper. Og ett par sko [emoji23]
Morsomt og handle [emoji4] [emoji4] [emoji5] [emoji5] Til deg eller barna [emoji4]

Morsomt og handle [emoji4] [emoji4] [emoji5] [emoji5] Til deg eller barna [emoji4]
Ekstra til meg [emoji23] Blitt egoist haha. Gått ned 40 kg. Så aldri prioritert klær til meg. Men nå i str s/m er det jo rågøy å handle [emoji85]

Unga får de også. Men de har ekstremt masse! I forhold til meg. Var kjekt å handle klær til de da [emoji14] Så de har fått ekstremt mye oppgjennom. Nå får de mer ved behov [emoji23]

Ekstra til meg [emoji23] Blitt egoist haha. Gått ned 40 kg. Så aldri prioritert klær til meg. Men nå i str s/m er det jo rågøy å handle [emoji85]

Unga får de også. Men de har ekstremt masse! I forhold til meg. Var kjekt å handle klær til de da [emoji14] Så de har fått ekstremt mye oppgjennom. Nå får de mer ved behov [emoji23]
Wow 40 kg etter operasjonen? Godt jobba

Så flink du har vært.Da fortjener du virkelig og skjemme deg bort[emoji7] [emoji7] [emoji7]

Pyttsann.Finner man noe fint på salg så kjøper man det [emoji16] [emoji12]
Haha ja! Salg er jo gøy. Det lille som var da [emoji14]
Grattis
Må være digg
Takk. Det er kjempedigg. Men hender man ser seg selv med gamle øyne [emoji85] Men hjelper å sammenligne litt bilder. For jeg kjenner jo kjempeforskjell. Mem øya kan jammen lure en [emoji23]

Back
Topp