Så bra daDet har jeg gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daDet har jeg gjort
Vi støtter uansettTypisk det da. De forventer nok ikke alle er hjemme uansett![]()
Morsomt og handle [emoji4] [emoji4] [emoji5] [emoji5] Til deg eller barna [emoji4]Ops! Ei gul bukse, ei svart bukse, ei svart dressbukse og en grønn bomberjakke havna plutselig i handlekurven....
Neste mnd tar jeg den grønne buksa og 3-4 topper. Og ett par sko [emoji23]
Ekstra til meg [emoji23] Blitt egoist haha. Gått ned 40 kg. Så aldri prioritert klær til meg. Men nå i str s/m er det jo rågøy å handle [emoji85]Morsomt og handle [emoji4] [emoji4] [emoji5] [emoji5] Til deg eller barna [emoji4]
Ha ha du daOps! Ei gul bukse, ei svart bukse, ei svart dressbukse og en grønn bomberjakke havna plutselig i handlekurven....
Neste mnd tar jeg den grønne buksa og 3-4 topper. Og ett par sko [emoji23]
Wow 40 kg etter operasjonen? Godt jobbaEkstra til meg [emoji23] Blitt egoist haha. Gått ned 40 kg. Så aldri prioritert klær til meg. Men nå i str s/m er det jo rågøy å handle [emoji85]
Unga får de også. Men de har ekstremt masse! I forhold til meg. Var kjekt å handle klær til de da [emoji14] Så de har fått ekstremt mye oppgjennom. Nå får de mer ved behov [emoji23]
Dere som påvirker meg med alt dere handler [emoji14] Om det så var interiør [emoji23]Ha ha du da
JaWow 40 kg etter operasjonen? Godt jobba
Så flink du har vært.Da fortjener du virkelig og skjemme deg bort[emoji7] [emoji7] [emoji7]Ekstra til meg [emoji23] Blitt egoist haha. Gått ned 40 kg. Så aldri prioritert klær til meg. Men nå i str s/m er det jo rågøy å handle [emoji85]
Unga får de også. Men de har ekstremt masse! I forhold til meg. Var kjekt å handle klær til de da [emoji14] Så de har fått ekstremt mye oppgjennom. Nå får de mer ved behov [emoji23]
TakkSå flink du har vært.Da fortjener du virkelig og skjemme deg bort[emoji7] [emoji7] [emoji7]
Ikke min skyldDere som påvirker meg med alt dere handler [emoji14] Om det så var interiør [emoji23]
Pyttsann.Finner man noe fint på salg så kjøper man det [emoji16] [emoji12]TakkBukser trengte jeg da. Jakken ikke. Men den var på salg [emoji23] Billig/ere [emoji87]
GrattisJaNå vil jeg ikke ned mer. Er veldig fornøyd selv nå og har vært på samme vekt siden oktober nå [emoji7] Hipp hurra!
Neida [emoji23] Men fikk fryktelig lyst på lilla vase. Den er utsolgt. Så da måtte noe annet lide [emoji23]Ikke min skyld![]()
Haha ja! Salg er jo gøy. Det lille som var da [emoji14]Pyttsann.Finner man noe fint på salg så kjøper man det [emoji16] [emoji12]
Takk. Det er kjempedigg. Men hender man ser seg selv med gamle øyne [emoji85] Men hjelper å sammenligne litt bilder. For jeg kjenner jo kjempeforskjell. Mem øya kan jammen lure en [emoji23]Grattis
Må være digg
Du får sove godt. Legge meg jeg ogsåMå vel sove litt
Jobb i morgen
Det skal viKos dere med bading
Sov godt KenguMå vel sove litt
Jobb i morgen