Så bra daTakk, det var veldig koselig[emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daTakk, det var veldig koselig[emoji173]
Mhm ikke santDen var lekker!![emoji2][emoji2]
Ja lilla går igjen i huset mitt så den passer perfektHerlig [emoji7] Fin farge det. Men den i lilla var også råfin. [emoji14]
Slapp heldigvis etter prat med lærerEr det virkelig mulig, da har man virkelig tungt for det...
[emoji7] Multitrend du forhånsbestilte?Ja lilla går igjen i huset mitt så den passer perfekt
Så bra daTakk for det, bare godord å høre
Her var de da jeg var bortrDa har man støtta kreftforeningen også. Bøsse på døra her![]()
Er su bortreist?Savner mannen og ungene..
Det var denTror den er bra!
Yes det stemmer[emoji7] Multitrend du forhånsbestilte?
Typisk det da. De forventer nok ikke alle er hjemme uansettHer var de da jeg var bortr
Tenkte meg det. Eneste plassen jeg fant de helst [emoji14] Men utsolgt og de tok ikke inn mer nåYes det stemmer
Hqr vært på kinoEr så dødt på skravletråden på gruppa jeg inne på, så spør like gjerne her jeg
Hva gjør dere ikveld da damer?![]()
På multitrendHvor har du bestilt??[emoji2]
Så brq dere har fått svarTja....jeg har fått svar på utredning av mellomste[emoji4] han er ikke autist!
Oj utsolgt allerede. WowTenkte meg det. Eneste plassen jeg fant de helst [emoji14] Men utsolgt og de tok ikke inn mer nå
Haha ja [emoji14] Jaja.Oj utsolgt allerede. Wow
Ååååååh daimen minHei alle sammen.
Lister meg sånn forsiktig inn med et stort "UNNSKYLD" skilt. Jeg tok en sånn ufrivillig frivillig pause på noen mnd. Det ble litt mye for meg over alt. Men nå dypper jeg tåen i vannet og skriver litt her inne
Så, hvordan har alle det, og har dere savnet meg?![]()
Kos dere med badingGod kveld
Noe spennende som skjer?
Her spiser jeg kokosboller og ser på Supernatural.
I morgen tenkte vi å ta en tur på badeland med frøkna før vi skal til sykehuset og snakke med barnelegen![]()
God kveld synHei og god kveld![]()