HAha at han har mye å huske på, svaret for de ikke før i morgen, om han fikk med seg alt;PAha! Spennende dahva erfarte han i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HAha at han har mye å huske på, svaret for de ikke før i morgen, om han fikk med seg alt;PAha! Spennende dahva erfarte han i dag?
Hørtes fornuftig ut![]()
Blir tidlig kveld her også. Jordmor igjen i morgen![]()
Vært ute og gått en frisk liten tur med vesla i dag.Rakk akkurat hjem før det begynte og striregne ute [emoji15]
HAha at han har mye å huske på, svaret for de ikke før i morgen, om han fikk med seg alt;P
Godt å lufte seg litt[emoji2]
Bare meg som har hatt sol i dag?
Det man blir. Min lillesøster har også staffejente og jeg er eneste muligheten som tar huMamma og storesøster liker ikke staffer [emoji14] De har jo disse små bichon havanais så. Men de små liker heller ikke staffen. Så de kan ikke hjelpe hverandre. Så da blir det jeg som hjelper de alle [emoji23]
Tja kunne gått bedre men for all del, den kunne hvert mye værre [emoji14]
Spennende da! Jente eller gutt?

haha skulle ha været en flue der, men i morgen skal jeg få "skjønnhetssøvnen" min, etter en periode på jobb;PStakkars [emoji23]
Mannen ville. Jeg var ikke så lysten. Vi ble enige om "ikke før vi er ferdige med små barn i alle fall". Jeg testet positivt med nr to. Samme dag ringer svigerfar, vil vi overta hunden?
Til sommeren er det sju år siden. Hun var sju da vi fikk henne.
Det binder opp. Vår har selskapsblære og kan fint være alene hjemme så ingen problemer i hverdagen, men det gjør jo at vi ikke bare kan dra bort ei helg, legger føringer på sommerferien etc.
Hun er gammel nå, 13,5 år gammel og rasen forventes å leve i 12-14. Jeg kommer til å savne henne, men ikke det å ha hund. Vi skal ikke ha ny.
Da har man støtta kreftforeningen også. Bøsse på døra her![]()
Savner mannen og ungene..
Er så dødt på skravletråden på gruppa jeg inne på, så spør like gjerne her jeg
Hva gjør dere ikveld da damer?![]()
Haha ikke jeg heller. Men jeg er sånn at da gidder jeg ikke gå heller [emoji14] Men blir for sent å dra med unga for å se også. Er reisevei på 1 times her. Pr vei.Haha, ja det var vel akkurat noe med det
Ja, det var det gitt. Ikke akkurat blodfan av dem som var der men var koselig uansett![]()
Sandra Lyng, Atle Pettersen, tungevaag & råa ban og Icak Elliot
Var veldig bra![]()
Det ee nydeligFår håpe hodet går seg til etterhvert. Fri i morgen da. Så jobb torsdag og fredag.
![]()
Ja ikke sant? Blir stress da. Også er det jo befriende å kunne ta seg en helgetur helt plutselig uten å tenke på hund også [emoji14]Heldig hun er som har deg da[emoji2]
Vi har kun min mamma som kan passe hunden, men hun jobber turnus og er på ferietur så ofte hun kan[emoji13]
Så da sitter vi der uten noen til å passe hund, derfor uaktuelt[emoji6]
jeg balanserer hverdagen som best jeg kan
Hei alle sammen.
Lister meg sånn forsiktig inn med et stort "UNNSKYLD" skilt. Jeg tok en sånn ufrivillig frivillig pause på noen mnd. Det ble litt mye for meg over alt. Men nå dypper jeg tåen i vannet og skriver litt her inne![]()
Så, hvordan har alle det, og har dere savnet meg?![]()