Usj ja. Eneste han ikke var tulling med er minste [emoji14] Det er 12 år mellom de så. Når hu endelig ble stor nok til å tulle med, hadde vel han flytta ut [emoji23]
Hehe, søskenkjærlighet[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj ja. Eneste han ikke var tulling med er minste [emoji14] Det er 12 år mellom de så. Når hu endelig ble stor nok til å tulle med, hadde vel han flytta ut [emoji23]
Svidde av 1500 på ikea
Fant ikke noe av det jeg skulle ha..
Kos deg påutstilling
Ohhhh måtte bare forhåndsbeatille denne
Vis vedlegget 220748
Herlig [emoji7] Fin farge det. Men den i lilla var også råfin. [emoji14]Måtte google å fant men nare stor
Søster elsker gult
VeldigAlltid lettere når man har felles bekjente[emoji2]
Det man blir. Min lillesøster har også staffejente og jeg er eneste muligheten som tar huHer ønsker mannen sterkt en hund, men jeg sier nei[emoji12]
Ønsker ikke binde meg opp sånn og være avhengig av barnevakt om vi skal noe[emoji4]
Uff jaÅ så godt. Er så deilig å slippe og lage mat. Hvertfall om formen ikke er helt på topp
Er det virkelig mulig, da har man virkelig tungt for det...Var sånn da han brakk arnen ogsp
Holdt ikke at det sto i brevet fra legen at han var fritatt fra fysisk aktiviter for da gjaldt det ikke annen undervisning
Legen bare rista på hodet da vi ba om å være mer konkret i brevet
Tja kunne gått bedre men for all del, den kunne hvert mye værre [emoji14]Håper natta gikk greit[emoji4]
Mannen ville. Jeg var ikke så lysten. Vi ble enige om "ikke før vi er ferdige med små barn i alle fall". Jeg testet positivt med nr to. Samme dag ringer svigerfar, vil vi overta hunden?Her ønsker mannen sterkt en hund, men jeg sier nei[emoji12]
Ønsker ikke binde meg opp sånn og være avhengig av barnevakt om vi skal noe[emoji4]
Takk for det, bare godord å hørelykke til på samtale
Åh så bra. Flink mann!Uff jaHan skjønte det med en gang når han forsto jeg hadde lagt meg. Heldigvis
![]()
Han kan når han vil hihi. Mulig han bare var lysten på kinamat også da [emoji23]Åh så bra. Flink mann!
Er de reist bort eller er du bortreist gjerne?Savner mannen og ungene..
Skjønner jeg godt. Kinamat er jo så godt.Han kan når han vil hihi. Mulig han bare var lysten på kinamat også da [emoji23]
Åh? Vi har to forskjellige her faktisk. Vi veksler litt da. Men de har norsk mat også. Den ene plassen tom kjøttkaker i brun saus [emoji14]Skjønner jeg godt. Kinamat er jo så godt.
Er bare jeg som liker det her, så vi har det aldri![]()
Vi er også en gjeng fra jobb