♫ Skravletråd Mars ♫

Her ønsker mannen sterkt en hund, men jeg sier nei[emoji12]
Ønsker ikke binde meg opp sånn og være avhengig av barnevakt om vi skal noe[emoji4]
Det man blir. Min lillesøster har også staffejente og jeg er eneste muligheten som tar hu :) Mamma og storesøster liker ikke staffer [emoji14] De har jo disse små bichon havanais så. Men de små liker heller ikke staffen. Så de kan ikke hjelpe hverandre. Så da blir det jeg som hjelper de alle [emoji23]

Var sånn da han brakk arnen ogsp
Holdt ikke at det sto i brevet fra legen at han var fritatt fra fysisk aktiviter for da gjaldt det ikke annen undervisning
Legen bare rista på hodet da vi ba om å være mer konkret i brevet
Er det virkelig mulig, da har man virkelig tungt for det...

Her ønsker mannen sterkt en hund, men jeg sier nei[emoji12]
Ønsker ikke binde meg opp sånn og være avhengig av barnevakt om vi skal noe[emoji4]
Mannen ville. Jeg var ikke så lysten. Vi ble enige om "ikke før vi er ferdige med små barn i alle fall". Jeg testet positivt med nr to. Samme dag ringer svigerfar, vil vi overta hunden?

Til sommeren er det sju år siden. Hun var sju da vi fikk henne.

Det binder opp. Vår har selskapsblære og kan fint være alene hjemme så ingen problemer i hverdagen, men det gjør jo at vi ikke bare kan dra bort ei helg, legger føringer på sommerferien etc.

Hun er gammel nå, 13,5 år gammel og rasen forventes å leve i 12-14. Jeg kommer til å savne henne, men ikke det å ha hund. Vi skal ikke ha ny.

Skjønner jeg godt. Kinamat er jo så godt.
Er bare jeg som liker det her, så vi har det aldri :p
Åh? Vi har to forskjellige her faktisk. Vi veksler litt da. Men de har norsk mat også. Den ene plassen tom kjøttkaker i brun saus [emoji14]

Men den eldste restauranten har fått nye eiere og alle de som styrte den før har flytta til Kina.... Bare veldig skuffa! De som har den nå lager ikke særlig god mat og har ett forferdelig rykte på seg fra bysiden også.

Så da har vi kun en plass igjen [emoji14] Men de har god mat de altså [emoji14] Bare den andre har vært her i over 30 år. Så er så vant med den.

Har ikke deres annen mat enn kinamat i tillegg da? For da kunne vel de tatt noe av det andre og du kinamat? :)

Back
Topp