♫ Skravletråd Mars ♫

Oida! Får han bare en dag med opplæring? Hva jobber du med?
Vel han er heldig som regel for du instruktør fra makern din og noen som holder øye med deg den første dagen. Så han er ganske heldig egenlig. Jeg fikk en muntlig versjon på 10 min neste dag sto jeg alene med jobben.... tok med to perioder å finne ut av alt som skulle bli gjort :)

Jobber med frokosten ombord på båt

Ja syntes det var veldig strengt..
Var sånn da han brakk arnen ogsp
Holdt ikke at det sto i brevet fra legen at han var fritatt fra fysisk aktiviter for da gjaldt det ikke annen undervisning
Legen bare rista på hodet da vi ba om å være mer konkret i brevet

Snart legge meg. Ble ganske sliten i hodet av byturen med mamma. Og kjente kvalmen kom når vi var på vei hjem etter svømmetimen for minste. Så hodet er ikke min venn nå [emoji85]

Minsta var veldig flink på sin andre svømmetime. Hu hadde visst svømt under vann med øya åpne og uten å holde for nesa [emoji7] Veldig kjekt å få høre skryt. Man blir jo sprekkeferdig av stolthet [emoji178]

Men natta. Kikker sikkert innom en kjapp tur etter tenner er pussa [emoji23] Kan jo være jeg går glipp av noe liksom.

I morgen skal jeg på jobb for første gang da. Veldig spennende og litt skummelt. Men gleder meg.

Tenker derfor noe hodemedisin og søvn er best for meg nå :)

Håper formen er bedre idag[emoji2]
Ha en flott dag på jobb!

Endelig fått satt meg ned, og kjenner det er tid for å sove [emoji14] opp kl 5 og gått i ett i hele dag så kanskje greit med litt søvn før man skal opp kl 5 igjen Hehe jaja hører småen sover urolig, så spørs om ikke det blir guttebesøk i senga i natt også ;)

Håper natta gikk greit[emoji4]

Vi avtales å møtes kl 0530 så den nye makker. For en opplæring uten stress. Neida for melding 20 min etter på vi møttes kl 0630..... men da blir det stress for i dag skal jeg se på han sette seg selv i en tidsklemme. Jeg skal bare passe på at han klarer tiden med akkurat margin om han ikke klarer oppgavene. For i morgen er han på egen hånd for å mate 450 personer....

Stress er ikke bra[emoji4]
Håper dagen går fint!

God morgen folkens. Her har jeg sovet godt. Eller har to barn som har fått litt stygg hoste, men ellers er friske. Men for de er de syke visstnok.... Og jeg har min første dag på jobb i dag. Kule unger. Sagt at litt hoste er null krise. De har ikke feber. De spiser og drikker godt. De har sovet godt. De bare vil ikke på skolen i dag. Og når den ene sier det, henger den andre på.

De får bare gå til skolen gitt. Er de ikke syke. Så er de ikke syke gitt...

Så snart hive meg i dusjen også stelle meg. Så på jobb :) Håper dagen blir fin og problemfri! Mao. At unga ikke gjøres på når de er på skolen. For er ikke første gang de gjøres på. Har så hodepine. Henter ungen som danser hele møkkings veien hjem og spør med en gang om å være på nettbrett.... [emoji85]

Ha en ellers fin dag :) Her pisseregner det [emoji85]

Hehe, lure barn![emoji12]
Ha en super dag du også!

Back
Topp