♫ Skravletråd Mars ♫

Vel han er heldig som regel for du instruktør fra makern din og noen som holder øye med deg den første dagen. Så han er ganske heldig egenlig. Jeg fikk en muntlig versjon på 10 min neste dag sto jeg alene med jobben.... tok med to perioder å finne ut av alt som skulle bli gjort :)

Jobber med frokosten ombord på båt

Aha! Spennende da :) hva erfarte han i dag?

Var det jeg gjorde og :) står ikke i veien hele tiden og kommer til over alt :D tar alt av hundehår og :)

Kan anbefale Dyson ♡♡♡

Min er sånn håndstøvsuger med en smule støvsuger inkludert. Digger den!

Kjeder meg [emoji23]

Ser på tv og slapper av i sofaen da. Barna har lagt seg og mannen sitter å myser på dataen.

Du da?

Godt :)
Høres jo ganske så greit ut det vel :)

Jeg er akkurat inne igjen, vært nede i byen i 6t idag bare slappet av og koset meg :happy: må ha noe å gjøre når mannen jobber laangt unna.
Samt at det var sånn vinterlyd konsert (krafttak mot kreft arrangement) veldig bra opplegg :)

Godt :)
Høres jo ganske så greit ut det vel :)

Jeg er akkurat inne igjen, vært nede i byen i 6t idag bare slappet av og koset meg :happy: må ha noe å gjøre når mannen jobber laangt unna.
Samt at det var sånn vinterlyd konsert (krafttak mot kreft arrangement) veldig bra opplegg :)

Er greit ja :D Da får jeg sett det jeg vil [emoji14]

Hørtes koselig ut :D Så bra du koste deg med Vinterlyd! Er vel en del kjendiser som er med der. Sang alle like fint live også? [emoji1]

Middag spist

Mellomste ute og leker med naboen i ruskeværet

Eldste somler med leksene i dag, hvilket slett ikke passer siden jeg skal kjøre ham på korps om en halvtime

Mannen ikke hjemme enda, så jeg må ha med i alle fall yngste. Får se hvordan det er med mellomste, hvor de jentene er innen jeg skal dra. (de får ikke være inne her alene)

Ikke bare bare å være alene hjemme med tre små[emoji4] du er flink!

Er greit ja :D Da får jeg sett det jeg vil [emoji14]

Hørtes koselig ut :D Så bra du koste deg med Vinterlyd! Er vel en del kjendiser som er med der. Sang alle like fint live også? [emoji1]

Haha, ja det var vel akkurat noe med det ;)

Ja, det var det gitt. Ikke akkurat blodfan av dem som var der men var koselig uansett :)
Sandra Lyng, Atle Pettersen, tungevaag & råa ban og Icak Elliot :)
Var veldig bra ;)

Back
Topp