♫ Skravletråd Mars ♫

Sovna tvert oppe. Mannen kom å vekka meg og sa at han hadde kjøpt middag [emoji7] Hurra. Slippe å lage noe nå [emoji23]

Middag spist

Mellomste ute og leker med naboen i ruskeværet

Eldste somler med leksene i dag, hvilket slett ikke passer siden jeg skal kjøre ham på korps om en halvtime

Mannen ikke hjemme enda, så jeg må ha med i alle fall yngste. Får se hvordan det er med mellomste, hvor de jentene er innen jeg skal dra. (de får ikke være inne her alene)

Akkurat nå er ikke formen særlig god [emoji14] Men var en kjekk dag i dag da. Prøvde være litt frempå og spørre om det jeg evnt lurte på. Spennende å se. Siden det er dagsenter, var det en del eldre. Så når de spurte sa jeg navnet og mellomnavnet mitt. De aller fleste vet hvem mine besteforeldre er :) Så da kunne jeg bygge videre på samtalen. Gikk liksom litt lettere da :)

Alltid lettere når man har felles bekjente[emoji2]

Jo. Men har hatt ei lita staffejente som jeg forguda. Men etter en op var det ikke så lett med en hund som krevde sitt if dro veldig i bånd. Overtok hu som voksen hund. Så når jeg op ankelen, klarte jeg ikke gå tur med hu og hu er for sterk til at unga fikk ta båndet. Så setta hu på for til venninne, som ikke har barn. Og hu har mye å tilby. Ikke har hu ødelagt en fot heller liksom [emoji14] Hu overtok hu. Jeg så hvor godt hu hadde det og får selvsagt hilse på hu. Men hadde ikke hjerte til å ta hu tilbake. Hu er en utskjemt lita staffejente nå da [emoji14]

Bonus med en liten hund er jo at de drar en ikke overende. Og den er allergifri. MEN den krever pelsstell hver dag. Det er ikke gøy å ta den i skog og mark, for alt henger fast i håret.
Har den diare må du dusje hunden. Og gre den og hårføne den [emoji14]

Koser heller med mamma sine jeg :)

Her ønsker mannen sterkt en hund, men jeg sier nei[emoji12]
Ønsker ikke binde meg opp sånn og være avhengig av barnevakt om vi skal noe[emoji4]

Drittvær.

Øs pøs plask hagl og vind. Sterk vind.

Mellomste er likevel frivillig ute sammen med naboen!! det hadde noe for seg å henge opp den fugleredehusken i helga....

Men fysj, jeg tror desverre jeg bare slipper av guttungen i plana. Skulle gjerne vært inn og snakket litt. Men får se om jeg får mannen til å holde fortet så kan jeg evt hente ham. Ellers så går der greit, jeg skal uansett på årsmøte på torsdag da.

Jentene går inn hos naboen forresten. Det passer fint siden jeg skal kjøre snart.

Og jeg,

Vært ute og gått en frisk liten tur med vesla i dag.Rakk akkurat hjem før det begynte og striregne ute [emoji15]

Back
Topp