Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper feiring gikk fint idag![emoji2]
God morgen alle sammen! Jeg lever, men dagene har gått i ett! Akkurat levert ungene og jeg er gjennomvåt! Det regner så sykt mye!
Straks jobb![]()
Ingen store. Leverte ungene for en halvtime siden . Har fri . Slappe litt av.
Foreldresamtale i bhg, og guttungen skal på korpsHva er planene deres i dag da?
Stemt på korpset![]()
Veldig!Snill du er[emoji2]
Tusen takk [emoji28] Gikk veldig fint. Følte meg produktiv som bare det og rolig og fint var det. Men hodet dundrer. Så en cowboystrekk på sofaen først før jeg i det hele tatt vil tenke på middagMasse lykke til i dag![]()
Prøver så godt jeg kanDu er god på det
Uff da! Ikke gøy. Er vondt med hoste. God bedring!God morgen alle sammen
Fortsatt sykt barn her
Trodde den hosten skulle bli bedre nå jeg men den blir bare verre
Her også var det skikkelig møkkavær i dag. Men nå er det plutselig blå himmel og sol... Foretrakk regnet nå når hodepinen var på plass [emoji23]God morgen alle sammen! Jeg lever, men dagene har gått i ett! Akkurat levert ungene og jeg er gjennomvåt! Det regner så sykt mye!
Straks jobb![]()
Akkurat nå er ikke formen særlig god [emoji14] Men var en kjekk dag i dag da. Prøvde være litt frempå og spørre om det jeg evnt lurte på. Spennende å se. Siden det er dagsenter, var det en del eldre. Så når de spurte sa jeg navnet og mellomnavnet mitt. De aller fleste vet hvem mine besteforeldre erHåper formen er bedre idag[emoji2]
Ha en flott dag på jobb!
Tusen takk [emoji28] Gikk veldig fint. Følte meg produktiv som bare det og rolig og fint var det. Men hodet dundrer. Så en cowboystrekk på sofaen først før jeg i det hele tatt vil tenke på middag
Gikk kjempefint og fikk skryt daJa! Gikk det fint på første arbeidsdag?Ta deg en velfortjent dupp du.
![]()
God morgenha en fin dag
![]()
Så flink du er da
Surdeigsbrød går det i nå om dagen [emoji14]
Haha jo. Men blir fryktelig mas etter valper da [emoji14]
Hahaha takk du [emoji14]
Har en storebror også. Kjekk nå. Drittsekk når jeg var lita [emoji14]
Ja trodde også det. Men mobilen til eldste er 200 kr dyrere her enn i bysiden [emoji14]