♫ Skravletråd Mars ♫

Lille sover, så sa ser jeg på greys, før jeg mistet en episode :p Burde kanskje bretter klær, men de ligger garantert der senere og.

d694b2b46c939b63a3ccc70e9cda9828.jpg
Kosetid mens vesla sover [emoji7]

Masse lykke til i dag :)
Tusen takk [emoji28] Gikk veldig fint. Følte meg produktiv som bare det og rolig og fint var det. Men hodet dundrer. Så en cowboystrekk på sofaen først før jeg i det hele tatt vil tenke på middag

God morgen alle sammen! Jeg lever, men dagene har gått i ett! Akkurat levert ungene og jeg er gjennomvåt! Det regner så sykt mye!
Straks jobb :)
Her også var det skikkelig møkkavær i dag. Men nå er det plutselig blå himmel og sol... Foretrakk regnet nå når hodepinen var på plass [emoji23]

Håper formen er bedre idag[emoji2]
Ha en flott dag på jobb!
Akkurat nå er ikke formen særlig god [emoji14] Men var en kjekk dag i dag da. Prøvde være litt frempå og spørre om det jeg evnt lurte på. Spennende å se. Siden det er dagsenter, var det en del eldre. Så når de spurte sa jeg navnet og mellomnavnet mitt. De aller fleste vet hvem mine besteforeldre er :) Så da kunne jeg bygge videre på samtalen. Gikk liksom litt lettere da :)

Tusen takk [emoji28] Gikk veldig fint. Følte meg produktiv som bare det og rolig og fint var det. Men hodet dundrer. Så en cowboystrekk på sofaen først før jeg i det hele tatt vil tenke på middag

Ja! Gikk det fint på første arbeidsdag? :D Ta deg en velfortjent dupp du. :)

Ja! Gikk det fint på første arbeidsdag? :D Ta deg en velfortjent dupp du. :)
Gikk kjempefint og fikk skryt da :) De syns jeg var flink både ene og andre plassen. Tror jeg klarte meg tålig greit da :) Jeg er hvertfall fornøyd og traff på mange kjekke mennesker. Noen lettere å snakke med enn andre. Men de som jobba der tok meg i mot med åpne armer. Og var ganske snakkesalige. Passa meg fint :D

Back
Topp