♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg ryddet hus i går kveld[emoji12] vaskedame kommer idag..
Hva bakte mannen?[emoji2]
Så flink du er da :)

Surdeigsbrød går det i nå om dagen [emoji14]

Alltid ønsket meg en søster[emoji173] har bare en teit lillebror[emoji12]

Da er det bare å bestille på nett![emoji1] du får lov av meg![emoji23]
Hahaha takk du [emoji14]

Har en storebror også. Kjekk nå. Drittsekk når jeg var lita [emoji14]

Er mest for å handle lokalt egentlig. For hvordan skal ellers butikker overleve? Men expert er jo kjede og syns de da bør holde samme pris som andre [emoji14]

Trodde det var regler for sånt!?[emoji849]

Enig med deg, ja til å støtte lokalmiljøet[emoji2]

Endelig fått satt meg ned, og kjenner det er tid for å sove [emoji14] opp kl 5 og gått i ett i hele dag så kanskje greit med litt søvn før man skal opp kl 5 igjen Hehe jaja hører småen sover urolig, så spørs om ikke det blir guttebesøk i senga i natt også ;)
Tidlig oppe du altså

God morgen folkens. Her har jeg sovet godt. Eller har to barn som har fått litt stygg hoste, men ellers er friske. Men for de er de syke visstnok.... Og jeg har min første dag på jobb i dag. Kule unger. Sagt at litt hoste er null krise. De har ikke feber. De spiser og drikker godt. De har sovet godt. De bare vil ikke på skolen i dag. Og når den ene sier det, henger den andre på.

De får bare gå til skolen gitt. Er de ikke syke. Så er de ikke syke gitt...

Så snart hive meg i dusjen også stelle meg. Så på jobb :) Håper dagen blir fin og problemfri! Mao. At unga ikke gjøres på når de er på skolen. For er ikke første gang de gjøres på. Har så hodepine. Henter ungen som danser hele møkkings veien hjem og spør med en gang om å være på nettbrett.... [emoji85]

Ha en ellers fin dag :) Her pisseregner det [emoji85]
Masse lykke til i dag :)

God morgen alle sammen
Fortsatt sykt barn her
Trodde den hosten skulle bli bedre nå jeg men den blir bare verre

Back
Topp