Ja stemmerBilde du la ut?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja stemmerBilde du la ut?[emoji2]
God natt og sov godt søta[emoji173]God natt alle sammen
Ja har detKjøpt bruky?
God natt, sov godtGod natt alle sammen
Uff neiNei det burde det ikke. Kan ikke skjønne at noen kan finne på noe sånn![]()
God morgenGod morgen folkens. Her har jeg sovet godt. Eller har to barn som har fått litt stygg hoste, men ellers er friske. Men for de er de syke visstnok.... Og jeg har min første dag på jobb i dag. Kule unger. Sagt at litt hoste er null krise. De har ikke feber. De spiser og drikker godt. De har sovet godt. De bare vil ikke på skolen i dag. Og når den ene sier det, henger den andre på.
De får bare gå til skolen gitt. Er de ikke syke. Så er de ikke syke gitt...
Så snart hive meg i dusjen også stelle meg. Så på jobbHåper dagen blir fin og problemfri! Mao. At unga ikke gjøres på når de er på skolen. For er ikke første gang de gjøres på. Har så hodepine. Henter ungen som danser hele møkkings veien hjem og spør med en gang om å være på nettbrett.... [emoji85]
Ha en ellers fin dagHer pisseregner det [emoji85]
Tusen takkGod morgenmasse lykke til på jobb i dag
håper hodepinen gir seg.
God morgen. I like måteGod morgenha en fin dag
![]()
Ahh sånn ja. HeheTusen takkHar ikke så ille hodepine nå. Tror paracet tar seg av den.
Men mente, ser det var lett å misforstå da, at man blir ringt fra skole av en unge som har hodepine. Men når de er henta så danser de vele veien hjem helst [emoji23] Liksom at de var syke.
Den er nedtrykt å blå
Takk
Travel uke dette her
Det er ikke det i det hele tatt. Spesielt når det går mot valper [emoji23][emoji7]
Veldig. Mine to søstre er mine bestevenner. Tross for aldersforskjell [emoji7] Hu ene er 4 år eldre og andre er 6 år yngre [emoji14]
Har ikke så mye fra floyd. Mest pga de ikke er i nærheten. [emoji14] Men hører så mye skryt altså!
Skjer det noe spennende her i kveld da? Her ser vi på kakekrigen, og mannen baker![]()