Var litt handling detBursdagsgave til niese som blir 2 og til svigerinne som blir 41, klær til gutta, skjorte til meg, sminkefjerner, mascara[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var litt handling detBursdagsgave til niese som blir 2 og til svigerinne som blir 41, klær til gutta, skjorte til meg, sminkefjerner, mascara[emoji2]
Frøkna syns det var spennende med nytt dosete da. Ville ikke prøvesitte, men hun klatret litt på det og tittet ned i do![]()
De to minste tar jeg selv, eldste går til frisør, men har vurdert å bruke maskinen på han
Si det du
Skulle se på noe under den å satte den på sofaen trodde jeg..
Var litt handling det
AbsoluttDet er jo en god start[emoji2]
Krysser fingre!
Absoluttfår bare la henne utforske den litt
![]()
Får håpe det løsner snart daFrøkna syns det var spennende med nytt dosete da. Ville ikke prøvesitte, men hun klatret litt på det og tittet ned i do![]()
Den er nedtrykt å blåGod bedring til foten[emoji12]
Det ble detBle jo litt[emoji2]
Hva skal du denne uka da?Travel uke dette her
Kino i morgenHva skal du denne uka da?
Det var full uke ja, men mye hyggelige ting som står på planen daKino i morgen
Mulig kino på onsdag
Jeg har bursdag på torsdag og fotballtrening
Jentekveld her på fredag
Fotballcup i drammen på lørdag
Veldig godt. Og så så raskt gjort [emoji14]Godt det da![]()
Det er ikke det i det hele tatt. Spesielt når det går mot valper [emoji23][emoji7]Hehe[emoji12] ikke den verste hobbyen man kan ha[emoji6]
Veldig. Mine to søstre er mine bestevenner. Tross for aldersforskjell [emoji7] Hu ene er 4 år eldre og andre er 6 år yngre [emoji14]Koselig med søsterkos[emoji173]
Elsker Floyd![emoji2] kjøper de fleste klærne mine der...
Syns du er kjempegod jeg [emoji178]Mer enn de fleste andre dager i det siste ihvertfall![]()
Veldig! Bare noen dager jeg leste om en lokkemann. Og det var 5 mil unna her. Da syns jeg det er veldig nærme.Huff ja, pulsen økte sikkert godt. Hadde fått panikk om jenten hadde sagt en voksen her.
Det er ganske utrolig at de klarer å finne på sånne ting.
Takk for detSyns du er kjempegod jeg [emoji178]