♫ Skravletråd Mars ♫

Skjer det noe spennende her i kveld da? Her ser vi på kakekrigen, og mannen baker ;)

Jeg og har fått høre at man er ikke voksen før man liker kaffe, så blir nok aldri voksen jeg [emoji14] Og går helt fint, føler meg i grunn ikke som en voksen dame uansett :p
Evig ung sier jeg til farmor [emoji23]
Og det ble jo enda bedre når jeg fylte 30 år og ble spurt om legitimasjon for å kjøpe røyk. Da ble jeg glad gitt [emoji14]

Ooh. Hva han baker?

Endelig satt meg ned. Alle barn i seng nå. Sofatjeneste til jeg legger meg nå :) Simpsons på tv :)
Nå satt han på fotball :o blæ.

Han baker brød. Han prøver seg med surdeig for første gang [emoji14]

Urh. Fotball [emoji33] Glad ingen i hus her liker sport [emoji23]

Nystekt brød ja. Hørtes veldig godt ut ! [emoji7]
Slitsomt å se på [emoji14]

Har fått mye av der i det siste :) han har vel hatt for lite å gjøre mens han har vært sykemeldt [emoji14]

Snart legge meg. Ble ganske sliten i hodet av byturen med mamma. Og kjente kvalmen kom når vi var på vei hjem etter svømmetimen for minste. Så hodet er ikke min venn nå [emoji85]

Minsta var veldig flink på sin andre svømmetime. Hu hadde visst svømt under vann med øya åpne og uten å holde for nesa [emoji7] Veldig kjekt å få høre skryt. Man blir jo sprekkeferdig av stolthet [emoji178]

Men natta. Kikker sikkert innom en kjapp tur etter tenner er pussa [emoji23] Kan jo være jeg går glipp av noe liksom.

I morgen skal jeg på jobb for første gang da. Veldig spennende og litt skummelt. Men gleder meg.

Tenker derfor noe hodemedisin og søvn er best for meg nå :)

Snart legge meg. Ble ganske sliten i hodet av byturen med mamma. Og kjente kvalmen kom når vi var på vei hjem etter svømmetimen for minste. Så hodet er ikke min venn nå [emoji85]

Minsta var veldig flink på sin andre svømmetime. Hu hadde visst svømt under vann med øya åpne og uten å holde for nesa [emoji7] Veldig kjekt å få høre skryt. Man blir jo sprekkeferdig av stolthet [emoji178]

Men natta. Kikker sikkert innom en kjapp tur etter tenner er pussa [emoji23] Kan jo være jeg går glipp av noe liksom.

I morgen skal jeg på jobb for første gang da. Veldig spennende og litt skummelt. Men gleder meg.

Natta
Lykke til i morgen :)

Lykke til i morgen! Får håpe hodet er bedre til da, god bedring :)

Back
Topp