Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Evig ung sier jeg til farmor [emoji23]Jeg og har fått høre at man er ikke voksen før man liker kaffe, så blir nok aldri voksen jeg [emoji14] Og går helt fint, føler meg i grunn ikke som en voksen dame uansett![]()
Er mest for å handle lokalt egentlig. For hvordan skal ellers butikker overleve? Men expert er jo kjede og syns de da bør holde samme pris som andre [emoji14]Det er sant, enklere å klage ved behov[emoji2]
Så bra da. En start hvertfall [emoji1]Frøkna syns det var spennende med nytt dosete da. Ville ikke prøvesitte, men hun klatret litt på det og tittet ned i do![]()
Ooh. Hva han baker?Skjer det noe spennende her i kveld da? Her ser vi på kakekrigen, og mannen baker![]()
Nå satt han på fotballOoh. Hva han baker?
Endelig satt meg ned. Alle barn i seng nå. Sofatjeneste til jeg legger meg nåSimpsons på tv
![]()
Urh. Fotball [emoji33] Glad ingen i hus her liker sport [emoji23]Nå satt han på fotballblæ.
Han baker brød. Han prøver seg med surdeig for første gang [emoji14]
Tok Lille U med maskin på 12 mm.Det truer mannen med også, men jeg nekter![emoji12]
Slitsomt å se på [emoji14]Urh. Fotball [emoji33] Glad ingen i hus her liker sport [emoji23]
Nystekt brød ja. Hørtes veldig godt ut ! [emoji7]
Bra han gjør noe fornuftig daSlitsomt å se på [emoji14]
Har fått mye av der i det sistehan har vel hatt for lite å gjøre mens han har vært sykemeldt [emoji14]
Det er detDet var full uke ja, men mye hyggelige ting som står på planen da![]()
Jeg ser masterchef juniorSkjer det noe spennende her i kveld da? Her ser vi på kakekrigen, og mannen baker![]()
NattaSnart legge meg. Ble ganske sliten i hodet av byturen med mamma. Og kjente kvalmen kom når vi var på vei hjem etter svømmetimen for minste. Så hodet er ikke min venn nå [emoji85]
Minsta var veldig flink på sin andre svømmetime. Hu hadde visst svømt under vann med øya åpne og uten å holde for nesa [emoji7] Veldig kjekt å få høre skryt. Man blir jo sprekkeferdig av stolthet [emoji178]
Men natta. Kikker sikkert innom en kjapp tur etter tenner er pussa [emoji23] Kan jo være jeg går glipp av noe liksom.
I morgen skal jeg på jobb for første gang da. Veldig spennende og litt skummelt. Men gleder meg.
Tenker derfor noe hodemedisin og søvn er best for meg nå![]()
Lager pizzasnurrer også [emoji87][emoji86][emoji85] Tenker til lunsj og skole i morgen da![]()
Tusen takk [emoji8] Popper nok innom når frokosten tas [emoji23]Natta
Lykke til i morgen![]()
Ble fine denne gang. [emoji14] Må jo veksle litt innimellom hihiPizza snurrer er så godt.
Grove eller fine?
Huff, der er ekkelt. Ikke noe kjekt når det dukker opp i nærheten.Veldig! Bare noen dager jeg leste om en lokkemann. Og det var 5 mil unna her. Da syns jeg det er veldig nærme.![]()
De to minste tar jeg selv, eldste går til frisør, men har vurdert å bruke maskinen på han
Lykke til i morgen! Får håpe hodet er bedre til da, god bedringSnart legge meg. Ble ganske sliten i hodet av byturen med mamma. Og kjente kvalmen kom når vi var på vei hjem etter svømmetimen for minste. Så hodet er ikke min venn nå [emoji85]
Minsta var veldig flink på sin andre svømmetime. Hu hadde visst svømt under vann med øya åpne og uten å holde for nesa [emoji7] Veldig kjekt å få høre skryt. Man blir jo sprekkeferdig av stolthet [emoji178]
Men natta. Kikker sikkert innom en kjapp tur etter tenner er pussa [emoji23] Kan jo være jeg går glipp av noe liksom.
I morgen skal jeg på jobb for første gang da. Veldig spennende og litt skummelt. Men gleder meg.
Tenker derfor noe hodemedisin og søvn er best for meg nå![]()