Hva er planene deres i dag da?
Vært på jobb og autismesenteret, nå straks utstilling i barnehagen[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er planene deres i dag da?
Hahaha. Ikea er farlig altså !Svidde av 1500 på ikea
Fant ikke noe av det jeg skulle ha..
Gikk kjempefint og fikk skryt daDe syns jeg var flink både ene og andre plassen. Tror jeg klarte meg tålig greit da
Jeg er hvertfall fornøyd og traff på mange kjekke mennesker. Noen lettere å snakke med enn andre. Men de som jobba der tok meg i mot med åpne armer. Og var ganske snakkesalige. Passa meg fint
![]()
Det gjør detDa går det seg nok til[emoji4] *blåsepå*
Takk for detMasse god bedring til sjarmisen din[emoji4]
Du synrs det jaÅåh, så heldig du er!![emoji2]
Jeg ligger foran tv2Jaaa. Og jeg henger så langt etter at jeg måtte ta en episode på dagtid og.
Kos deg påutstillingVært på jobb og autismesenteret, nå straks utstilling i barnehagen[emoji2]
pleieri grunn å handle lite der menHahaha. Ikea er farlig altså !
Jeg ser det på sumo, så lå en episode foran, men har helt glemt av det. Men greit å ha 3-4 episoder som venterJeg ligger foran tv2
Ohh. Endelig en farge på disse som jeg liker!Ohhhh måtte bare forhåndsbeatille denne
Vis vedlegget 220748
Jeg haflere fra før men lilla elsker jeg så den måtte jeg bare haOhh. Endelig en farge på disse som jeg liker!
Hallo alle! Veldig gøy å se skravla går.![]()
Jo, takk Ronja. Vært en super feiring i helga.Ble mye kaker, siste rest måtte i søpla i går, da var mannen lei av søtsaker.
![]()
Veldig!
Lille sover, så sa ser jeg på greys, før jeg mistet en episodeBurde kanskje bretter klær, men de ligger garantert der senere og.
Det er helt sant. Og er ingen fare for at noen andre gidder å ta de hellerDet er sikkert, de går ingen steder[emoji1][emoji23]
Den var fin. Må være en av de fineste vasene.Ohhhh måtte bare forhåndsbeatille denne
Vis vedlegget 220748
Får håpe detSå godt å høre, håper du vil trives der Spyro!![]()