Kos deg med friIngen store. Leverte ungene for en halvtime siden . Har fri . Slappe litt av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med friIngen store. Leverte ungene for en halvtime siden . Har fri . Slappe litt av.
lykke til på samtaleForeldresamtale i bhg, og guttungen skal på korps
Jeg skal ellers ikke mye
Jo. Men har hatt ei lita staffejente som jeg forguda. Men etter en op var det ikke så lett med en hund som krevde sitt if dro veldig i bånd. Overtok hu som voksen hund. Så når jeg op ankelen, klarte jeg ikke gå tur med hu og hu er for sterk til at unga fikk ta båndet. Så setta hu på for til venninne, som ikke har barn. Og hu har mye å tilby. Ikke har hu ødelagt en fot heller liksom [emoji14] Hu overtok hu. Jeg så hvor godt hu hadde det og får selvsagt hilse på hu. Men hadde ikke hjerte til å ta hu tilbake. Hu er en utskjemt lita staffejente nå da [emoji14]Hihi, forundrer meg ikke[emoji12] tenkt tanken da?
Veldig. Så enkelte ting kjøper jeg over nett gitt [emoji14]Det er skikkelig urettferdig![emoji849]
Så bra at det gikk fintTusen takk [emoji28] Gikk veldig fint. Følte meg produktiv som bare det og rolig og fint var det. Men hodet dundrer. Så en cowboystrekk på sofaen først før jeg i det hele tatt vil tenke på middag
snill duPrøver så godt jeg kan![]()
Kjempe. Var ganske nervøs i morges [emoji85]Så bra at det gikk fint
Takk for detUff da! Ikke gøy. Er vondt med hoste. God bedring!
Åå greys i dag jaLille sover, så sa ser jeg på greys, før jeg mistet en episodeBurde kanskje bretter klær, men de ligger garantert der senere og.
Lykke tilKosetid mens vesla sover [emoji7]![]()
Usj ja. Eneste han ikke var tulling med er minste [emoji14] Det er 12 år mellom de så. Når hu endelig ble stor nok til å tulle med, hadde vel han flytta ut [emoji23]Haha, er vel som regel sånn[emoji12]
Det skjønner jeg godtKjempe. Var ganske nervøs i morges [emoji85]
Ja i grunn , men ingenting brekt så da er det greit![]()
God morgen alle sammen
Fortsatt sykt barn her
Trodde den hosten skulle bli bedre nå jeg men den blir bare verre
God morgen alle sammen! Jeg lever, men dagene har gått i ett! Akkurat levert ungene og jeg er gjennomvåt! Det regner så sykt mye!
Straks jobb![]()
Ikeatur på meg i dag å kino i kveld
Må bare si jeg elsker støvsugeren min[emoji14]
Jaaa. Og jeg henger så langt etter at jeg måtte ta en episode på dagtid og.Åå greys i dag ja
Det har jrg