Æsj da, hørtes ikke bra ut. Masse god bedring til kb [emoji173]God morgen alle sammen
Fortsatt sykt barn her
Trodde den hosten skulle bli bedre nå jeg men den blir bare verre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da, hørtes ikke bra ut. Masse god bedring til kb [emoji173]God morgen alle sammen
Fortsatt sykt barn her
Det er detFint å kjøpe brult
huff da. Masse god bedringGod morgen alle sammen
Fortsatt sykt barn her
Takk for detUffda! Masse god bedring til KB!
Takk ❤Æsj da, hørtes ikke bra ut. Masse god bedring til kb [emoji173]
God morgenGod morgen alle sammen! Jeg lever, men dagene har gått i ett! Akkurat levert ungene og jeg er gjennomvåt! Det regner så sykt mye!
Straks jobb![]()
Takk for detDet er det
huff da. Masse god bedring![]()
Hvilken film skal du seIkeatur på meg i dag å kino i kveld
Vi avtales å møtes kl 0530 så den nye makker. For en opplæring uten stress. Neida for melding 20 min etter på vi møttes kl 0630..... men da blir det stress for i dag skal jeg se på han sette seg selv i en tidsklemme. Jeg skal bare passe på at han klarer tiden med akkurat margin om han ikke klarer oppgavene. For i morgen er han på egen hånd for å mate 450 personer....
Skal se barndomHvilken film skal du se?
Okei må ha det fint på kino . Hva skal handles på ikea daSkal se barndom
Må bare si jeg elsker støvsugeren min[emoji14]
Skal se barndom
Da ville jeg ha tatt han med til legen ja, med en slik hoste burde han nok ikke svømme..Takk [emoji173]
Lurer på om jeg må dra han til legen selv om jeg synes det er umødvendig men for å slippe svømming i morgen så må han ha bekreftelse fra legen
Vi er også en gjeng fra jobbDen skal vi se med gjengen fra jobb!
Å ja stemmer detHektisk! Barnehagedagen i dag![]()
Ønsker meg ny jegMå bare si jeg elsker støvsugeren min[emoji14]