♫ Skravletråd Mars ♫

Lager pizzasnurrer også [emoji87][emoji86][emoji85] Tenker til lunsj og skole i morgen da :)

Lager pizzasnurrer også [emoji87][emoji86][emoji85] Tenker til lunsj og skole i morgen da :)
Pizzasnurrer er kjekt å ha. Varer aldri lenge i fryseren uansett hvor mange jeg lager

Ja. Sikkert praktisk å like kaffi det tror jeg! Lukter godt, smaker grusomt
Ja, også uansett hvor man er i sosiale sammenheng, så.blir man tilbydd kaffe, også forventer de at man skal like kaffe når man har nådd en viss alder :p bare dumt det smaker forferdelig

Ja, også uansett hvor man er i sosiale sammenheng, så.blir man tilbydd kaffe, også forventer de at man skal like kaffe når man har nådd en viss alder [emoji14] bare dumt det smaker forferdelig
Farmora kaller meg dritunge enda. Jeg er ikke voksen før jeg liker kaffe visstnok. Jeg er dritunge da. En med to unger selv riktignok [emoji23]

Siden mannen enda ikke er hjemme har jeg og ungene spist restepizza til middag.

I øs pøs plaske regn fikk eldstemann tilbud om å bytte fotball i en ekstra gjennomspilling av spillelekse (det han skal spille på konsert på onsdag) og det tok han. Så slipper vi helst at han blir syk.

Jupp. Gikk der søstra mi jobber. For da kunne vi jabbe litt også. [emoji23]

De har så mye fint altså også er det så behagelig [emoji7]

Koselig med søsterkos[emoji173]

Elsker Floyd![emoji2] kjøper de fleste klærne mine der...

Ja, en liten time ekstra søvn og ett glass cola funket fint [emoji14] Så vis ikke det er sikkert kaffe funker så får jeg holde meg til cola om morningen:p Eller kanskje ikke, får duge de dagene hvor jeg er så trøtt at rommet snurrer ;)
Bra det hjalp :)
Er vel kanskje ikke det beste å starte dageb med cola hver dag:p

Back
Topp