Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pizzasnurrer er kjekt å ha. Varer aldri lenge i fryseren uansett hvor mange jeg lagerLager pizzasnurrer også [emoji87][emoji86][emoji85] Tenker til lunsj og skole i morgen da![]()
Haha mistenker det ja [emoji14] Menmen. Koselig at maten forsvinner kjapt [emoji14]Pizzasnurrer er kjekt å ha. Varer aldri lenge i fryseren uansett hvor mange jeg lager
Ja, også uansett hvor man er i sosiale sammenheng, så.blir man tilbydd kaffe, også forventer de at man skal like kaffe når man har nådd en viss alderJa. Sikkert praktisk å like kaffi det tror jeg! Lukter godt, smaker grusomt
Haha. Ja, kan tenke meg det er livlig da!Høyt aktivitetsnivå her også![emoji23]
Fikk 3 gutter på 4 år så de er ganske tett i alder, og en håndfull kan man si[emoji13]
Farmora kaller meg dritunge enda. Jeg er ikke voksen før jeg liker kaffe visstnok. Jeg er dritunge da. En med to unger selv riktignok [emoji23]Ja, også uansett hvor man er i sosiale sammenheng, så.blir man tilbydd kaffe, også forventer de at man skal like kaffe når man har nådd en viss alder [emoji14] bare dumt det smaker forferdelig
JuppAh sånn gjør vi også. Syke får bestemme. I håp om å få energi og sånt på plass. God bedring da![]()
Da blir nok barna fornøydLager pizzasnurrer også [emoji87][emoji86][emoji85] Tenker til lunsj og skole i morgen da![]()
Det ble de. Måtte jo smake om det var vellykka [emoji14]Da blir nok barna fornøyd
Godt det daVi laga noe så enkelt som spagetti med kjøttdeig og dryssa cheddarost over![]()
Jo. Men er som å se hu snakke med babyer [emoji14] Litt kleint på samme tid haha
Tar ikke lang tid
Jupp
Du da?
Snart middag her
Jupp. Gikk der søstra mi jobber. For da kunne vi jabbe litt også. [emoji23]
De har så mye fint altså også er det så behagelig [emoji7]
Bra det hjalpJa, en liten time ekstra søvn og ett glass cola funket fint [emoji14] Så vis ikke det er sikkert kaffe funker så får jeg holde meg til cola om morningenEller kanskje ikke, får duge de dagene hvor jeg er så trøtt at rommet snurrer
![]()
Syns jo detSå flink du har vært![emoji2]
Mer enn de fleste andre dager i det siste ihvertfallHøres ut som en kjempeeffektiv dag jaFlink du er [emoji178]