Det hadde vi i går
Blir visst noen pølser og pasta i dag [emoji14]
Det er jo også godt[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vi i går
Blir visst noen pølser og pasta i dag [emoji14]
Yey så gøy daDa var ul ferdig og hun telte 4 valper garantert, trodde hu telte en 5 også. Men på ul kan de gjemme seg bak de andre. Så på røntgen rett før termin da for å telle ordentlig [emoji14]
Kjøpt bruky?Nettop hentet dette Vis vedlegget 220655leverte ungene kl 10 i barnehagen . Skal på Senvakt
I Rogaland [emoji14] I ei bygd. Da blir det utnytta at folk ikke gidder reise til byen [emoji85]
Ja, en liten time ekstra søvn og ett glass cola funket fintFunker ikke nødvendigvis med kaffe [emoji14]
Mulig det funker med vanlig cola. Litt sukker og litt koffein![]()
Krysser alle fingre![]()
Mamma kan jeg fåååååEr på vei hjem igjen på ferja. Da er det å hente minstebarnet og tro at hu går rolig ved min side når jeg handler [emoji86]
- Mamma. Kan jeg få denne?
-MAMMA. Kan jeg få denne? Please!!!
- MAaaaaaaamma! Jeg VIL ha denne !
Blir så omvendt å handle først liksom [emoji23] Mtp kjørevei liksom
Så digg da
Å god ettermiddag
Tomatsuppe herHva skal dere ha til middag i dag?![]()
Ja. Sikkert praktisk å like kaffi det tror jeg! Lukter godt, smaker grusomtJa, virket så greit å like kaffe. Også lukter det så
godt, dumt det ikke smaker godt.
Føler jeg har gjort masse i dag. Kjennes ihvertfall slik ut på kroppen [emoji14]
Vært ute og handlet dostige/sete, blomst til lillebror, sjekket pris på forsølving av smokk, vært på kirkegården og vasket badet.
Ha ha liker ike fargenKult når 6åringen kommer hjem med en 50lapp. Hu fikk den av ei klassevenninne. Hu andre likte visst ikke fargen.... [emoji23]
Sendt mld til moren nå at vi legger den i konvolutt i mappa. Så kan lærern legge den tilbake i hennes mappe. Hu kan da legge den på sin gris selv om hu ikke liker fargen [emoji14] Mi var snar med å prøve å legge den i sin gris da [emoji14] Bomma litt haha
Uff ja. Skikkelig dyre mnd de første syns jegsamme som her da
Litt kvalitetstid med ungene alene er ikke dumt. Men tror ikke samboeren min ser på det sånnFor hun eldste er både høyt og lavt, og ser ut til at minste og blir sånn. Så de skal få det gøy
Men hadde mye heller vært hjemme med de enn å jobbe helg.
Kjempeskjønne små haier [emoji23] De er litt bitete når tenna kommer [emoji14]Åååå så skjønne
Ikke salg i nettbutikktm deres?Ikke nå når jeg ville ha så masse [emoji23] Må være på nettbutikk da. Så om du vet om noe nettbutikk med floyd klær. Rop ut
Syns det er teit at folk henger opp "til salgs"-skilt på boligen sin før den ligger på Finn![]()
Høres ut som en kjempeeffektiv dag jaFøler jeg har gjort masse i dag. Kjennes ihvertfall slik ut på kroppen [emoji14]
Vært ute og handlet dostige/sete, blomst til lillebror, sjekket pris på forsølving av smokk, vært på kirkegården og vasket badet.
Ha ha flink duDe ligger enda i bagen og venter på en dom [emoji87]