♫ Skravletråd Mars ♫

Det vil jeg tro!![emoji7][emoji7] driver hun oppdrett?
Ja det har hun :) Starta det i fjor før paring på hu første :) Hennes store hobby. De er mer utskjemte enn vi barna noengang var.. [emoji23]

Haha, ja han var ikke sånn overlykkelig over de lørdagene når vi bare hadde en Så blir gøy nå:p

Haha, han syntes det ja :p
Jeg tenker at det er vel egentlig kjipere for oss som faktisk må jobbe helg, enn de som er hjemme;)

Enig, mye bedre å slappe av hjemme og kose seg[emoji1]
Dessuten har mannen bare godt av å være alene med gutta litt[emoji23]

Ikke at jeg vet helt hvorfor vi skal ringe og få time på dagen om han får det igjen? Liksom dra en unge med hodepine som er så kvalm at han muligens kaster opp i bil til legen?

Det var jo litt rart?[emoji849] og upraktisk... for de får jo ikke målt noe akkurat?!

Heldigvis! Ellers hadde det vært dyrt gitt. Har expert hos oss, men det er jo rådyrt der i forhold til de i byen. Så pga vår er så liten plass. Føler jeg de utnytter reiseveien litt. Altså. Billigere for meg å ta ferje, kjørevei, shopping og en bedre middag totalt. Enn for samme ting på vår plass.

Maten er lik som andre plasser da. Og cubus [emoji23]

Hvor i all verden er det du bor da??[emoji12]

Ah sånn ja. Lager jo litt annerledes splash nr to da :) Kan jo være litt skummelt.

Får håpe at hypnose hjelper. Svigermor tok det for røyking og det fungerte kjempegodt for hu [emoji1]

Håper det funker[emoji2] eller det MÅÅÅ funke!![emoji12]
Har ei venninne som også har hypnotisert bort røyken[emoji2] funker visst gull!

Argh! Har så lyst på nye klær. Vurderer å bestille litt. Er floyd sine da. Mon tro om de får salg eller noe snart? Bare buksene jeg har lyst på er 800 kr hver. Og jeg har lyst på 3 stk av de. En i gul, grønn og burgunderaktig [emoji23] Må jo selvsagt hatt topper også da! [emoji87]
Synrs de ofte har salg jeg

Back
Topp