♫ Skravletråd Mars ♫

God morgen :)
Åh, så trøtt i dag. Hvorfor liker jeg ikke kaffe? Funker det med cola mon tro? For å våkne litt? :p
Hahaha [emoji23] Tok noe pepsi max jeg.... [emoji85][emoji87]

God morgen :D

Her er man på ferja til byen [emoji1] Så dagen er godt i gang da haha

Vi har 4 soverom, 2 store bad, 1 bod, stor hall, 2 ganger, vaskerom, kjøkken og stue.
Tror det er 240kvm.
Fire soverom, et av dem ikke i bruk (fullt av rot. Gjesterommet, skal bli mellomstr sitt etterhvert) et bad som har ekstremt behov for oppussing og et lite gjestetoalett. Har snakket på å slå sammen det med vaskerommet og deler av den trappegangen for å få to bad. Altså pr nå eget vaskerom, et par store kjellerganger, og noen boder. Stor stue, kjøkken og lekerom på loftet

Ikke så mange kvadrat som dere men definitivt for mye rot

Men det var det som gjorde at vi tok oss i "nakkeskinnet".
Nå vet ungene at rommene skal være helt ryddig en gang i mnd. Da skal hun kunne tørke støv, og vaske gulv der.
Og det samme vet vi voksne.
Det biter oss bare i rompa om vi blir slapp på ryddingen :P
Ikke utenkelig at det må til her også
Bare komme dit at hun kan komme første gang. ;-)

Hahaha [emoji23] Tok noe pepsi max jeg.... [emoji85][emoji87]

God morgen :D

Her er man på ferja til byen [emoji1] Så dagen er godt i gang da haha
Haha, ikke dumt med litt Pepsi max på morningen, kanskje jeg må prøve med litt cola:p

Det må jeg si, vært tidlig oppe da?

Haha, ikke dumt med litt Pepsi max på morningen, kanskje jeg må prøve med litt cola:p

Det må jeg si, vært tidlig oppe da?
Står opp 0645 hver morgen. Må jo få de klare til skolen. :)

Prøv litt cola du [emoji14] Skader vel ikke haha [emoji87]

Argh! Har så lyst på nye klær. Vurderer å bestille litt. Er floyd sine da. Mon tro om de får salg eller noe snart? Bare buksene jeg har lyst på er 800 kr hver. Og jeg har lyst på 3 stk av de. En i gul, grønn og burgunderaktig [emoji23] Må jo selvsagt hatt topper også da! [emoji87]

Argh! Har så lyst på nye klær. Vurderer å bestille litt. Er floyd sine da. Mon tro om de får salg eller noe snart? Bare buksene jeg har lyst på er 800 kr hver. Og jeg har lyst på 3 stk av de. En i gul, grønn og burgunderaktig [emoji23] Må jo selvsagt hatt topper også da! [emoji87]
Bestilte klær på HM i går :P
1900kr:wacky:

Gjelder shoppestopp for brukte ting og gjenbruk også mon tro:hilarious:

Jeg kjeder meg. Mor er hos øyelegen. Og jeg sitter i bilen med hunder. En som uler for savner mor [emoji23]

Åh da blir det dyrt. Hvordan ser buksene ut?:)

Back
Topp