1 gang i ukenHvor ofte har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 gang i ukenHvor ofte har dere?
Var sent det ja [emoji14] Herlig når du er hjemme igjen daIdag er jeg fryktelig trøtt
Våkner liksom ikke.
Var nok ikke lurt å rydde hus frem til 23.30 i går. Men, nå er huset gullene rent når jeg kommer hjem etter jobb.
Og det er en deilig følelse.
uff, får håpe dere får en bedre natt i natt da.I grunn alle![]()
Ja gjett om.Var sent det ja [emoji14] Herlig når du er hjemme igjen daDa kan sofaen kalle [emoji14]
Forrige gang fikk hu 7 stkForeldrene mine sin hund hadde innbilt svangerskap en gang. Merkelig
Hvor mange valper er vanlig, om hun er gravid?
Nei, da forfaller ikke huset deres mye.1 gang i uken![]()

Forrige gang fikk hu 7 stkHu para hu andre i fjor ser du. Var første gang. Så tror hu håper mindre denne gang. Var mye jobb med 7 stk. For hu måtte flaskemate de også. De var så fryktelig små da [emoji14]
Men hu her som er part er litt større i str. Så gjerne det går bedre denne gang
Men har hørt om de som har fått 11 på denne rasen [emoji23]

11 valper???Håper detuff, får håpe dere får en bedre natt i natt da.
ikke mye nei. Hun rydder også . Hadde ikke hatt så ofte vaskehjelp med mindre bolig,men stort og 3 etgNei, da forfaller ikke huset deres mye.
Men rydder dere før hun/han kommer?
Føler det er litt stress å ha huset plettfritt for rot hele tiden jeg![]()
Dårlig med det, desverre. Prøver stadigIkke kommet inn noen smarte rutiner enda nei?![]()
Nei ikke lett . Vi har jo vaskehjelp som bidrar stortDårlig med det, desverre. Prøver stadig
Vaskehjelp hadde gjort seg, for å stramme oss opp ja.Har fast vaske hjelp 1 gang i mnd.
Og da lar vi ikke huset "forfalle" på samme måte som før. For vi vet at huset må være helt ryddig før vaskedamen kommer.
Gulrot forran all ryddningen [emoji14]
MEN, nå har du en liten en, det har ikke jeg.
Ikke alltid like lett å rydde når mini ikke er enig![]()
Men da bretter hun tøy, og vasker opp på kjøkkenet også?Håper det
ikke mye nei. Hun rydder også . Hadde ikke hatt så ofte vaskehjelp med mindre bolig,men stort og 3 etg
Hun bretter tøy også ja,men tar det stortsett selv. Hun tømmer oppvaskmaskin og setter inn jaMen da bretter hun tøy, og vasker opp på kjøkkenet også?
Hmm... kanskje jeg skulle spørre
Mi vasker alle gulv, kjøkken, bad og vaskerom.
Stort hus her også.
Men ikke over 3 etg riktignok.
Men det var det som gjorde at vi tok oss i "nakkeskinnet".Vaskehjelp hadde gjort seg, for å stramme oss opp ja.
Vi har snakket om det. Må bare så tatt det skikkelig i første omgang så det er mulig å sleppe en slik til ;-)
Vi har alltid hatt det rotete. Men på et absolutt eget ekstra ille nivå det siste året ja. Så jeg håper det skal bli lettere etterhvert som yngste vokser opp.
Tror kanskje jeg er for kontroll freakHun bretter tøy også ja,men tar det stortsett selv. Hun tømmer oppvaskmaskin og setter inn ja

Vi har 4 soverom, 2 store bad, 1 bod, stor hall, 2 ganger, vaskerom, kjøkken og stue.Vi har 3,5 etasje. Mange rom og mye rot
Tja ikke vet jeg . Flere som er lik deg også vil jeg tro. Men her vet hun jo hvordan vi vil ha det og om evt en og annen kniv ligger feil gjør det meg virkelig ingentingTror kanskje jeg er for kontroll freak![]()
![]()
Liker ikke at andre skal velge sengetøy for meg, og sette på feil plass i skapene. Og brette tøyet feil
haha... Hører nå, at det er hodet mitt det er noe galt med![]()
![]()
Det skal jeg gjøre11 valper???
Oisann. Da kommer hun til å få litt å henge fingrene i.
Du må oppdatere oss etterpå![]()