♫ Skravletråd Mars ♫

Ikke at jeg vet helt hvorfor vi skal ringe og få time på dagen om han får det igjen? Liksom dra en unge med hodepine som er så kvalm at han muligens kaster opp i bil til legen?
Nei den forsto ikke jeg heller.
Det viktigste er vell å loggføre når han har migrene, hvor sterkt det er. Om han blir kvalm. Og om paracet virker

Pølser med pasta og tomatsaus og noe grønnsaker dersom mannen kommer hjem. Rester av pizza fra lørdag om han ikke gjør det.
Pølser hørtes godt ut :) lenge siden sist [emoji14]

Ja ikke sant?
Nå har jeg aldri hatt migrene som barn. Men siden det ikke finnes noen tester som påviser migrene. Er det loggføring som er det viktige her.
Så jeg hadde nok ikke dratt et migrene sykt barn med i bil. Påkjenning nok å ligge hjemme.

Idag blir det kyllingkjøttboller og ris til ungene. Blomkålsris til meg.
Sulten, igjen... Skjønner ikke hva som skjer med magen idag:confused005

Kult når 6åringen kommer hjem med en 50lapp. Hu fikk den av ei klassevenninne. Hu andre likte visst ikke fargen.... [emoji23]

Sendt mld til moren nå at vi legger den i konvolutt i mappa. Så kan lærern legge den tilbake i hennes mappe. Hu kan da legge den på sin gris selv om hu ikke liker fargen [emoji14] Mi var snar med å prøve å legge den i sin gris da [emoji14] Bomma litt haha

Kult når 6åringen kommer hjem med en 50lapp. Hu fikk den av ei klassevenninne. Hu andre likte visst ikke fargen.... [emoji23]

Sendt mld til moren nå at vi legger den i konvolutt i mappa. Så kan lærern legge den tilbake i hennes mappe. Hu kan da legge den på sin gris selv om hu ikke liker fargen [emoji14] Mi var snar med å prøve å legge den i sin gris da [emoji14] Bomma litt haha
Hahahaha. Så herlig!

Er på vei hjem igjen på ferja. Da er det å hente minstebarnet og tro at hu går rolig ved min side når jeg handler [emoji86]
- Mamma. Kan jeg få denne?
-MAMMA. Kan jeg få denne? Please!!!
- MAaaaaaaamma! Jeg VIL ha denne !

Blir så omvendt å handle først liksom [emoji23] Mtp kjørevei liksom

Hihi, håper handleturen gikk fint![emoji12]

Back
Topp