Gøy å spare pengdrByttet bank . Sparer 500kr mnd!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy å spare pengdrByttet bank . Sparer 500kr mnd!!
De ligger enda i bagen og venter på en dom [emoji87]Kjøpte du?
samme som her daDenne mnd er egentlig drit. Veiavgifter og eiendomsskatt. Så litt dum mnd egentlig å bruke pengene på noe annet... [emoji85] Har ikke trykka bestill enda da [emoji23]
Hva spiste du?Snart lunch![]()
Så digg daDet ble jeg også[emoji2]
Å god ettermiddagGod formiddag Kengu[emoji2]
Åååå så skjønne[emoji7] Er jo så nydelige også de små [emoji7]
![]()
Her er de fra i fjor og andre hunden til mamma. Jeg skal koooose med de jeg [emoji23][emoji7]
Funker ikke nødvendigvis med kaffe [emoji14]God morgen
Åh, så trøtt i dag. Hvorfor liker jeg ikke kaffe? Funker det med cola mon tro? For å våkne litt?![]()
Ja, virket så greit å like kaffe. Også lukter det såKaffe kunne jeg tenkt meg å likt også
Idag blir det kyllingkjøttboller og ris til ungene. Blomkålsris til meg.
Sulten, igjen... Skjønner ikke hva som skjer med magen idag![]()
Kult når 6åringen kommer hjem med en 50lapp. Hu fikk den av ei klassevenninne. Hu andre likte visst ikke fargen.... [emoji23]
Sendt mld til moren nå at vi legger den i konvolutt i mappa. Så kan lærern legge den tilbake i hennes mappe. Hu kan da legge den på sin gris selv om hu ikke liker fargen [emoji14] Mi var snar med å prøve å legge den i sin gris da [emoji14] Bomma litt haha
Litt kvalitetstid med ungene alene er ikke dumt. Men tror ikke samboeren min ser på det sånnEnig, mye bedre å slappe av hjemme og kose seg[emoji1]
Dessuten har mannen bare godt av å være alene med gutta litt[emoji23]
Hahaha [emoji23][emoji23][emoji23] Jaja. Kler vel en fangedrakt også.
Ja det har hunStarta det i fjor før paring på hu første
Hennes store hobby. De er mer utskjemte enn vi barna noengang var.. [emoji23]
Stakkars mannKjempe [emoji23]
Haha, huff da. Snart tenkt daVar visst ikke så herlig alikevel. Mora til hu andre ringte og sa det var ikke deres.
Så hu han nok vært i veska eller noe slikt [emoji85] Og skylder på andre. Kleptoen min altså.
Gikk faktisk handla først [emoji23] Orka ikke haha
Så kjempefin ut [emoji7]
JobbNei, heldigvis ikke.
Eller på jobb da. Men etterpå ingenting.
Du da?