>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja det har hunDet vil jeg tro!![emoji7][emoji7] driver hun oppdrett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det har hunDet vil jeg tro!![emoji7][emoji7] driver hun oppdrett?
Gikk faktisk handla først [emoji23] Orka ikke hahaHihi, håper handleturen gikk fint![emoji12]
Haha, ja han var ikke sånn overlykkelig over de lørdagene når vi bare hadde en Så blir gøy nå
Haha, han syntes det ja
Jeg tenker at det er vel egentlig kjipere for oss som faktisk må jobbe helg, enn de som er hjemme![]()
Ikke at jeg vet helt hvorfor vi skal ringe og få time på dagen om han får det igjen? Liksom dra en unge med hodepine som er så kvalm at han muligens kaster opp i bil til legen?
Ja, det gjør jeg. Siden jeg er i permisjon.
Til vanlig drar jeg inn på kontoret. Fra august når hun begynner i bhg antar jeg
Bilde? [emoji1]
Så kjempefin ut [emoji7]Her[emoji1]
![]()
Ikke lett å se men den er rosa med noen sølvtråder[emoji2]
Heldigvis! Ellers hadde det vært dyrt gitt. Har expert hos oss, men det er jo rådyrt der i forhold til de i byen. Så pga vår er så liten plass. Føler jeg de utnytter reiseveien litt. Altså. Billigere for meg å ta ferje, kjørevei, shopping og en bedre middag totalt. Enn for samme ting på vår plass.
Maten er lik som andre plasser da. Og cubus [emoji23]
Ah sånn ja. Lager jo litt annerledes splash nr to daKan jo være litt skummelt.
Får håpe at hypnose hjelper. Svigermor tok det for røyking og det fungerte kjempegodt for hu [emoji1]
Hva skal dere ha til middag i dag?![]()
Ja! Da har jeg en unnskyldning til å ta ett glass til, på en mandag. Må jo klare å holde meg våken resten av dagen![]()
Det hadde vi i gårHer blir det fiskegrateng[emoji2] du da?
Var trøtt her også i dagIdag er jeg fryktelig trøtt
Våkner liksom ikke.
Var nok ikke lurt å rydde hus frem til 23.30 i går. Men, nå er huset gullene rent når jeg kommer hjem etter jobb.
Og det er en deilig følelse.
Kaffe kunne jeg tenkt meg å likt ogsåGod morgen
Åh, så trøtt i dag. Hvorfor liker jeg ikke kaffe? Funker det med cola mon tro? For å våkne litt?![]()
Synrs de ofte har salg jegArgh! Har så lyst på nye klær. Vurderer å bestille litt. Er floyd sine da. Mon tro om de får salg eller noe snart? Bare buksene jeg har lyst på er 800 kr hver. Og jeg har lyst på 3 stk av de. En i gul, grønn og burgunderaktig [emoji23] Må jo selvsagt hatt topper også da! [emoji87]
I Rogaland [emoji14] I ei bygd. Da blir det utnytta at folk ikke gidder reise til byen [emoji85]Hvor i all verden er det du bor da??[emoji12]
Nei så klart ikkeGjelder shoppestopp for brukte ting og gjenbruk også mon tro![]()
Krysser alle fingreHåper det funker[emoji2] eller det MÅÅÅ funke!![emoji12]
Har ei venninne som også har hypnotisert bort røyken[emoji2] funker visst gull!
Kjøpte du?Det jeg fant var 4 bukser, en jakke og 3 topper da. Så ikke så ille. Smiske litt med mannen før jeg kjøper evnt... Trenger litt nytt haha
Ikke nå når jeg ville ha så masse [emoji23] Må være på nettbutikk da. Så om du vet om noe nettbutikk med floyd klær. Rop utSynrs de ofte har salg jeg