>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji87][emoji86][emoji85]Haha, den var ny[emoji23]
Greit å levere den tilbake ja[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji87][emoji86][emoji85]Haha, den var ny[emoji23]
Greit å levere den tilbake ja[emoji2]
Mhm veldig dumtJa, virket så greit å like kaffe. Også lukter det så
godt, dumt det ikke smaker godt.
[emoji23][emoji23][emoji23] Takk du [emoji41]Alt kler den smukke![emoji7][emoji23]
Jo. Men er som å se hu snakke med babyer [emoji14] Litt kleint på samme tid hahaHehe[emoji12] artig med en slik hobby da!
Da har du gjort myeFøler jeg har gjort masse i dag. Kjennes ihvertfall slik ut på kroppen [emoji14]
Vært ute og handlet dostige/sete, blomst til lillebror, sjekket pris på forsølving av smokk, vært på kirkegården og vasket badet.
Tar ikke lang tidInntil det hoper seg opp igjen[emoji1]
JuppHatt en fin dag?[emoji2]
Det er deUff ja. Skikkelig dyre mnd de første syns jeg![]()
Usj ja.Haha, huff da. Snart tenkt da![]()
Jupp. Gikk der søstra mi jobber. For da kunne vi jabbe litt også. [emoji23]Fornuftig og smart![emoji13]
De har så mye fint altså også er det så behagelig [emoji7]Ja jeg falt pladask[emoji2]
Hahaha. Hvorfor det?Syns det er teit at folk henger opp "til salgs"-skilt på boligen sin før den ligger på Finn![]()
Hva skal dere ha?Snart middag her
Kjempe. Er litt stas å få være med syns jeg. Morsomt å se hvordan det fungerer for hunder. Men veldig likt som med mennesker. Bare masse "poser" inni der [emoji14]Yey så gøy da
Ja. Kan få pressa prisen litt når man kommenterer at i byen er de enda billigere liksom [emoji14] Og mannen kjenner eieren eller daglig leder. Så pleier få litt nice price for masse da. For er jo greit å kjøpe lokalt om det feiler noe.Aha, det er jo ganske sleipt av dem?![emoji849]
[emoji23][emoji23] Akkurat sånn er det.Mamma kan jeg fååååå
Finner du ikke annonsen??[emoji23]
Syns det er litt rart, er likevel ingen andre enn vi som bor her som vil se den, er ikke ved bilveiHahaha. Hvorfor det?
Blir sånn teaser. Kommer for salg for noen som random kjører forbi. Og som må lete på finn.no i evigheten [emoji23]
Føler at toppene er billigere og dermed bedre råd. Men trenger bukser [emoji14]Ha ha flink du
Ikke som jeg finner? [emoji24]Ikke salg i nettbutikktm deres?
Godt å ha unnskyldningene i orden [emoji23]Ha ha liker ike fargen