♫ Skravletråd Mars ♫

Funker ikke nødvendigvis med kaffe [emoji14]
Mulig det funker med vanlig cola. Litt sukker og litt koffein ;)
Ja, en liten time ekstra søvn og ett glass cola funket fint :p Så vis ikke det er sikkert kaffe funker så får jeg holde meg til cola om morningen:p Eller kanskje ikke, får duge de dagene hvor jeg er så trøtt at rommet snurrer ;)

Er på vei hjem igjen på ferja. Da er det å hente minstebarnet og tro at hu går rolig ved min side når jeg handler [emoji86]
- Mamma. Kan jeg få denne?
-MAMMA. Kan jeg få denne? Please!!!
- MAaaaaaaamma! Jeg VIL ha denne !

Blir så omvendt å handle først liksom [emoji23] Mtp kjørevei liksom
Mamma kan jeg fååååå

Føler jeg har gjort masse i dag. Kjennes ihvertfall slik ut på kroppen [emoji14]
Vært ute og handlet dostige/sete, blomst til lillebror, sjekket pris på forsølving av smokk, vært på kirkegården og vasket badet.

Så flink du har vært![emoji2]

Kult når 6åringen kommer hjem med en 50lapp. Hu fikk den av ei klassevenninne. Hu andre likte visst ikke fargen.... [emoji23]

Sendt mld til moren nå at vi legger den i konvolutt i mappa. Så kan lærern legge den tilbake i hennes mappe. Hu kan da legge den på sin gris selv om hu ikke liker fargen [emoji14] Mi var snar med å prøve å legge den i sin gris da [emoji14] Bomma litt haha
Ha ha liker ike fargen

Litt kvalitetstid med ungene alene er ikke dumt. Men tror ikke samboeren min ser på det sånn:p For hun eldste er både høyt og lavt, og ser ut til at minste og blir sånn. Så de skal få det gøy :p
Men hadde mye heller vært hjemme med de enn å jobbe helg.

Høyt aktivitetsnivå her også![emoji23]
Fikk 3 gutter på 4 år så de er ganske tett i alder, og en håndfull kan man si[emoji13]

Føler jeg har gjort masse i dag. Kjennes ihvertfall slik ut på kroppen [emoji14]
Vært ute og handlet dostige/sete, blomst til lillebror, sjekket pris på forsølving av smokk, vært på kirkegården og vasket badet.
Høres ut som en kjempeeffektiv dag ja :) Flink du er [emoji178]

Back
Topp